به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی نفت و گاز گچساران، در این سفر امام جمعه باشت، مدیرعامل و هیات همراه به دیدار خانواده‌ی شهید والامقام سید شریف پنجه بند رفتند و پس از ادای احترام، مدیرعامل ضمن قدردانی از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان داشته و گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

کاهکش بیان داشت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ای ملی و همگانی است، این شرکت همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می داند، دست بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب نمودند و از خداوند متعال استمداد می طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

در ادامه نیز امام جمعه شهرستان باشت با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود ایستاده و دنباله رو هدف و آرمان این بزرگواران هستند.

در ادامه‌ی این سفر مدیرعامل و هیات همراه، امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات مختلف به زیارت گلزار شهدای این شهرستان و دیدار ۲ تن از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس رفتند.

در این دیدار و گفتگوی صمیمانه، خانواده جانبازان نیز با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، از حضور مدیرعامل، مدیران و روسای این شرکت، امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولان ادارات شهرستان تشکر قدردانی نمودند.

برگزاری مراسم سالگرد حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر

همچنین به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبح روز سه شنبه (3 خرداد ماه 1401) مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران، مدیران و روسا و یگان حراست این شرکت و روسای ادارات شهرستان در حوزه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی حضور یافتند.