به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این کاروان مورد استقبال دکتر علی عسکری، معاونان و مدیران ارشد گروه قرار گرفت.

 خدام امام رضا(ع) در این نشست، به بیان کراماتی از امام رضا(ع) و خاطراتی معنوی از حضور این کاروان در نقاط مختلف کشور پرداختند و حضور در گروه پرافتخار خلیج فارس را موجب خرسندی دانستند.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این نشست با ذکر روایاتی از قرآن کریم درباره تقوا و جایگاهی که انسان‌ها به واسطه ایمان به خداوند متعال و نزدیکی به اهل بیت (ع) به دست می‌آوردند، گفت: امامان معصوم (ع) آفتاب معنوی روی زمین هستند و این کاروان عطر معنویت امام رضا(ع) را در کشور می‌چرخانند و موجب توسل و زیارت علاقمندان به حضرت می‌شوند.

علی عسکری با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس سرمایه و گوهر ارزشمندی در جمهوری اسلامی و منطقه است، اظهار داشت: این گوهر متعلق به توده‌های میلیونی مردم است و امیدوارم حضور این کاروان و پرچم متبرک شده حرم امام رضا(ع)، موجب برکت و انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر در این گروه شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با همت مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی انشالله این کاروان و پرچم متبرک شده در تمامی مجتمع‌های پتروشیمی و طرح‌ها حاضر شود تا همکاران‌  گروه در استان‌های مختلف و مناطق عملیاتی از این معنویت بهره‌مند شوند.