به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور مناطق محروم نفتی و گازی، با حضور در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و پیش از بازدید میدانی مناطق عملیاتی و مناطق محروم، بر رویکرد مثبت مدیران بالادستی صنعت نفت در بحث محرومیت‌زدایی تاکید کرد و اولویت در محرومیت زدایی را با مناطق نفتی و گازی محروم دانست.

ملک میرزایی با اشاره به قدرت و اقتدار ایران اسلامی به عنوان یک نظام جریان ساز و مستقل در جهان، این عظمت و شکوه را حاصل رشادت‌های شهدا و ایثارگران خواند و افزود: در برخی نقاط از کشور محرومیت‌هایی نیز وجود دارد و مردم نیز مطالباتی از صنعت نفت دارند و تنها با علم، همت، تلاش و کار جهادی می‌توان در عرصه محرومیت زدایی موفق بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون رویکرد مدیران بالادستی صنعت نفت به ویژه مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران در بحث محرومیت زدایی بسیار مثبت است و اولویت نیز با محرومیت زدایی در مناطق نفتی و گازی است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور مناطق محروم نفتی و گازی تصریح کرد: با توجه به شرایط و گزارشات مطرح شده شهرستان سرخس دارای شرایط خاصی است و باید در حوزه کارکنان و خانواده‌ها و همین‌طور مردم این شهرستان گام‌های اساسی برداشت تا ان‌شاالله، بتوانیم گرد محرومیت را هم از سرخس و هم از دیگر مناطق نفتی و گازی بزداییم.

حسین ملک میرزایی، به‌همراه مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با‌‌‌ حضور در مسجد شهرک نفت و دیدار با پرسنل و خانواده کارکنان در شهرک نفت ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران شرکت شرق، پیام گرم و صمیمی و خداقوت دکتر خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به پرسنل خدوم و جهادگر و خانواده‌ها در مجموعه نفت و گاز شرق ابلاغ کرد.

وی در این بازدید، با فرماندار، نخبگان، مسؤل بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخس و گروه‌های جهادی دیدار و با حضور در روستاهای محروم در خلال بررسی و اطلاع از مشکلات ابراز داشت: مجموعه وزارت نفت و به‌خصوص مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، برای حل مشکلات مناطق محروم نفتی و گازی در کنار کار تولید و صیانت از تأسیسات اعتقاد راسخ دارند و مجموعه وزارت نفت تاکنون نیز توانسته است، خدمات ارزنده‌ای را در این رابطه داشته باشد.

مهندس خیبری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز در دیدار با مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور مناطق محروم نفتی و گازی، موقیعت جغرافیایی و جایگاه شرکت شرق و مخازن گازی تحت پوشش و همچنین خصوصیات شهرستان سرخس از جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، موقعیت جغرافیایی، اقلیم و مباحث مرتبط را تشریح و بخشی از اقدامات انجام شده از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق را یادآور شد.

براساس این گزارش، مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در پایان این سفر از دغدغه‌مندی و روحیه مردم‌داری مهندس خیبری و همراهی ایشان و مجموع مدیران شرکت شرق قدردانی کرد.