به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این جلسه رأس ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 18 تیرماه 1401 با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و حضور بیش از 88 درصد از سهامداران شرکت برگزار گردید.

جلسه به ریاست دکتر رحیم اسماعیلی دانا به عنوان نماینده سهامدار عمده تشکیل و با دعوت از دیگر اعضای هیأت رئیسه از سوی ایشان با توجه به درصد سهامداران حاضر در مجمع به طور رسمی آغاز گردید.

در ادامه دکتر متین دیداری، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس، گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 1400/12/29 شامل: تولید، فروش، حمل، اقدامات مالی و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق و برنامه‌های آتی این شرکت را به مجمع ارائه نمود.

پس از قرائت گزارش مدیرعامل پتروشیمی زاگرس، بازرس قانونی و حسابرس به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و پاسخ‌های لازم از سوی مدیران شرکت براساس بندهای مطرح شده و همچنین سوال‌های سهامداران، به مجمع ارائه گردید؛ و با تأیید سهامداران صورت‌های سال مالی منتهی به 1400/12/29 به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی همچنین پرداخت سود ۹۰۰۰ ریال را برای هر سهم در سال مالی منتهی به 1400/12/29 تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعیه منتشره از سوی شرکت در سامانه کدال اعلام نمود.

همچنین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت و مؤسسه حسابرسی حافظ گام به عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی و مؤسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان بازرس قانونی و حسابرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به 1401/12/29 انتخاب گردیدند.

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی زاگرس در ساعت 12 خاتمه یافت و بلافاصله جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پتروشیمی زاگرس با حضور سهامداران به منظور تغییر ماده 19 اساسنامه شرکت طبق الزام سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل و دستور جلسه به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسید و در ساعت 12:30 پایان یافت./

Insta Khabar-Majma-1401-02

Insta Khabar-Majma-1401-03