به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها، بازی تیم‌های پلیمرپاد جم و بوتن۱ با نتیجه پنج بر یک به پایان رسید و تیم پلیمرپاد مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد. در بازی دوم شب پایانی و فینال مسابقات، تیم‌های برق و تهویه و بهره‌برداریPE مقابل هم صف‌آرایی کردند که تیم برق با نتیجه دو بر صفر قهرمان شد.  

پس از سوت پایان مسابقه نهایی، مراسم اختتامیه با حضور جمعی از مدیران پتروشیمی جم برگزار شد. در این مراسم ابتدا از زحمات داوران این دوره از مسابقات، آقایان "فریدون شفیعی"، "نیما کشتکار"، "حمید محمدرضایی" و "علی ابراهیمی" تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در آیین تجلیل از تیم‌های برتر، پلیمر پاد جم به عنوان تیم سوم این دوره از مسابقات بعد از نثار شاخه گل و ادای احترام به بنر درگذشتگان پتروشیمی جم، لوح تقدیر، مدال، کاپ و جایزه نقدی خود را دریافت کرد. همچنین بهره‌برداری PE به عنوان تیم دوم و نفرات تیم برق و تهویه نیز کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

گفتنی است برترین‌های مسابقات فوتسال کارکنان پتروشیمی جم به شرح زیر است:

«احمد باکری» از پلیمر پاد جم به عنوان بازیکن اخلاق این مسابقات معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

با نظر کمیته فنی مسابقات و با توجه به قهرمانی تیم شایسته برق در این دوره از بازی‌ها، «مهدی دانش» از برق و تهویه به عنوان بهترین بازیکن این دوره تقدیر شد.

«ابراهیم غیاثی» از بهره‌برداری PE با به ثمر رساندن 11 گل، آقای گل مسابقات شد و کفش طلایی بهترین گلزن رقابت‌ها را دریافت کرد.

با نظر کمیته فنی، «وحید نعیمی» از برق و تهویه به عنوان برترین دروازه‌بان مسابقات دستکش طلایی دریافت کرد.

پس از بررسی‌های به عمل آمده، تیم حراست/HSE به عنوان تیم اخلاق در این دوره از بازی‌ها شناخته شد.