به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، همزمان با بازدید از پالایشگاه روغن‌سازی آبادان، اولین جلسۀ شورای مدیران در تاریخ 28 تیرماه، به ریاست مدیرعامل این شرکت و با حضور مدیران و معاونین در پالایشگاه روغن‌سازی آبادان برگزار شد.

در این جلسه محمد حسینی، مدیرعامل نفت ایرانول ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به نامه 47 امیر‌المومنین (ع) به امام حسن و امام حسین (ع) با مضمون اهمیت تقوا و نظم در کارها گفت: اگر مدیران نتوانند نظم را به خوبی برقرار کنند و الگوی مناسبی برای کارکنان باشند سیستم دچار مشکل خواهد شد. قطعاً کار تخصصی با محوریت پایبندی به اخلاق حرفه‌ای کسب و کار در مدیران منجر به پختگی سازمان خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: ما باید بتوانیم با ایجاد همگرایی و همدلی بین واحدهای مختلف آنها را به مسیر درستی هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه ایرانول نیز مانند شرکت‌های دیگر دارای یک استراتژی کلان است که برای آن همچون کتاب مقدسی می‌باشد، گفت: استراتژی مسیر راه شرکت است اما تنها داشتن کتاب استراتژی کافی نیست، بلکه باید بتوان به دستورالعمل‌های آن بدرستی عمل کرد.

وی خاطر نشان کرد: ملاک عمل، بودجه مصوب است که قبلا با نظر واحدها تدوین شده، تحقق ریالی این بودجه بسیار حائز اهمیت است. باید با همدلی و دلسوزی تلاش کنیم عملکرد شرکت بیش از بودجه مصوب باشد زیرا کمتر از آن‌ غیر قابل پذیرش است.

حسینی در ادامه افزود: در صورتیکه تحقق بودجه مقداری، منجر به فرسوده شدن دستگاه‌ها شود ولی بازدهی ریالی مناسبی نداشته باشد برای شرکت ارزشمند نخواهد بود.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران باید عملکرد درست همراه با خروجی قابل دفاع باشد، زیرا این خروجی‌ها و دستاورها است که باعث می‌شود تا ایرانول به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

گفتنی است در این جلسه صادق جعفری رئیس بازاریابی شرکت نفت ایرانول گزارشی از وضعیت فعلی و عوامل کلیدی موفقیت در صنعت روانکار را در حضور معاونین و مدیران شرکت ایرانول ارائه کرد.