به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ برای اولین بار سند استراتژی مسئولیت اجتماعی پتروشیمی جم بر مبنای الزامات ایزو 26000 به همّت دبیرخانه کمیته مسئولیت اجتماعی پتروشیمی جم و همکاری مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی تدوین و به چاپ رسید.

سند استراتژی مسئولیت اجتماعی پتروشیمی جم با ارائه چشم‌اندازی از چیستی و چرایی مفهوم مسئولیت‌های اجتماعی به ارائه و تشریح مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی از نظریه تا عمل پرداخته و بر اساس الزامات ایزو 26000 و مدل GRI 2018 به استانداردسازی فرآیند مسئولیت اجتماعی، دستورالعمل‌ها و روش‌ اجرایی آن در کلیه واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت پتروشیمی جم پرداخته است.

گفتنی است سند مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی جم در 456 صفحه و 5 فصل شامل دستورالعمل‌های استانداردهای بین‌المللی و نحوه ارائه گزارش پایداری توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت منتشر گردیده است.

امید است با استناد به سند مذکور ایجاد نگرشی مسئولانه که فراتر رفتن از حداقل الزامات قانونی و پایبند بودن به اصول درستی در پتروشیمی جم است، در نهادینه شدن فرایند مسئولیت اجتماعی تأثیر به‌سزایی در پیشرفت کار و جامعه داشته باشد.