به گزارش اکونا پرس،
مدیرعامل، هیات مدیره و تعدادی از مدیران تاپیکو  روز پنجشنبه ۲۰ مرداد از مجتمع بارز سیرجان بازدید کردند.
در نشستی که پس از این بازدید با حضور نماینده سیرجان و مدیران گروه صنعتی بارز برگزار شد؛ دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل تاپیکو ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست گفت: سیرجان به دلایل مختلفی برای تاپیکو واجد اهمیت است. بازدید از مجتمع سیرجان برای ما بسیار مهم بود و هدف ما از حضور در این مجتمع، رونق مجموعه سیرجان است چراکه وضعیت فعلی که از قبل ایجاد شده، قابل قبول نیست. این وضعیت باید به سرعت اصلاح شود.
وی افزود: برای ما بارز یک مجموعه است. مسئولیت وضعیت هر مجتمع بر عهده مدیریت گروه است. و باید یک اقدام جدی برای اصلاح وضعیت فعلی صورت بگیرد.
مدیرعامل تاپیکو ادامه داد: صحبت های مقدماتی برای توسعه بارز سیرجان انجام شده است. موضوع ریکلیم تقریبا قطعی است. موضوع کشش ثانویه هم به سرعت باید آغاز شود. مشکلات تاسیساتی مانند برق هم باید به سرعت ترمیم شود.
اسم‌خانی همچنین تاکید کرد: شاید مشکل اصلی مجتمع بارز در سیرجان در حوزه فرهنگی باشد. یعنی باید نوع نگاه به این مجتمع تغییر‌ کند. و فرآیند‌ اصلاحی باید به سرعت آغاز شود.  
دکتر احمد رکن آبادی، رئیس‌ هیات‌مدیره‌ تاپیکو در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت گروه بارز از مجتمع سیرجان گفت: زیر ساخت های توسعه بارز سیرجان فراهم است و با توجه به موقعیت جغرافیایی این شرکت در مسیر ترانزیتی جنوب کشور، باید با استفاده از توان داخلی این اقدام صورت بگیرد. 
وی تصریح کرد: هیات مدیره تاپیکو به دنبال تکمیل طرح‌های نیمه تمام و آغاز طرح های توسعه جدید است و بر اساس همین سیاست، از تقویت گروه بارز و توسعه مجتمع سیرجان حمایت خواهد کرد.
دکتر علی سیفیان، عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت‌های تاپیکو‌ نیز در این نشست گفت: درباره گروه بارز بررسی‌های زیادی انجام داده‌ایم. متاسفانه در مجتمع بارز سیرجان نسبت به مجتمع کرمان توسعه چندانی نیافته است. و با توجه به ظرفیت های مهم شهر سیرجان، باید روند توسعه مجتمع سیرجان با سرعت انجام شود. 
گفتنی است؛ شهباز حسن‌پور، نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی حضور مدیران تاپیکو در مجتمع بارز سیرجان را خیرمقدم گفت و به فال نیک گرفت.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: این برای اولین بار است که مدیرعامل و هیات مدیره تاپیکو در سیرجان حاضر شده و از مجتمع بارز سیرجان بازدید می‌کند. این نشان دهنده عزم جهادی مدیران دولت مردمی است که با حضور میدانی به دنبال خدمت هستند.