به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نمایش آیینی ” عشق و عطش”، کاری از گروه تئاتر زهور با  کارگردانی و نویسندگی سیدصادق فاضلی از روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه به مدت ۷ شب در مجموع فرهنگی ورزشی امام رضا علیه السلام شهرک نفت به روی صحنه خواهد رفت.

 سیدصادق فاضلی، کارگردان این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی مناطق نفت‌خیز با بیان اینکه، این نمایش برای نخستین بار است بروی صحنه می‌رود اظهار داشت: داستان نمایش از عصر عاشورا و اسارت اهل بیت شروع می‌شود و چگونگی شهادت حضرت رقیه، خطبه‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در مجلس یزید و بازگشت به مدینه را روایت می‌کند.

وی افزود: نمایش عشق و عطش یک کار تلفیقی تئاتر و تعزیه است که نمایشنامه آن برگرفته از لحوف سید ابن طاووس و ارشاد شیخ صدوق است.

وی در خصوص میزان استقبال در شب اول اجرا گفت: استقبال مردم از جمله کارکنان و خانواده نفت از این نمایش بسیار چشمگیر بوده که مورد انتظار ما نبوده و امیدواریم این استقبال تا روز آخر اجرا به این منوال ادامه پیدا کند.

سید محمد حسینی راوی نمایش با بیان، این اجرا یکی از دقیق ترین اجراهای آیینی است، اظهار داشت: اجرای عشق و عطش از جمله اجراهایی است که راوی یکی از متواترترین روایت‌های تاریخی است که بخش مهمی از تاریخ اسلام را بیان می‌کند.

 این نمایش با بازی تعدادی از بازیگران مطرح استان خوزستان همچون حشمت الله قاسمی، مهران نصرت پناه، فرحناز شریفی، حمید زاهد نمازی، احسان عباسی، منوچهر بهارلویی، معصومه داغری، حمید علایی، میلاد هارونی، حسین ناخدا، ماندانا محمودی، مجتبی اعزازی، نیلوفر مبارک فائده دغاغله، پگاه معصومی زاده، زهرا حسین زاده، منا سیاحی، بارانا فاضلی و چند تن دیگر از به مدت یک هفته و هرشب ساعت ۲۱ در محل آمفی‌تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا علیه السلام شهرک نفت به روی صحنه می‌رود.