به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب، در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب ۱۹ شهریور تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان پرسپولیس تهران بود که در این مسابقه ابتدا تیم نفت در دقیقه ۱۱ با شوت از راه دور و دیدنی سامان نریمان جهان به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

همچنین تیم نفت در دقایق ۲۲ و ۲۹ توسط رضادهقانی و سامان نریمان جهان دو موقعیت مهم را به هدر داد.

تیم پرسپولیس در نیمه دوم، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۴ توسط لوکادیا صاحب یک موقعیت گلزنی شد که میلاد باقری مدافع تیم نفت با خطا بر روی این بازیکن  باعث شد تا داور علاوه بر اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس، مدافع تیم نفت را نیز از بازی اخراج کند.

یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۵۴ ضربه پنالتی را روانه دروازه تیم میزبان کرد و اولین گل پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند. 

در ادامه این بازی و در دقیقه ۶۹ باز هم لوکادیا مهاجم پرسپولیس دبل کرد و برای بار دوم برای این تیم گلزنی کرد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در پایان هفته ششم لیگ برتر ،  پرسپولیس با ۱۴ امتیاز در صدر و تیم نفت مسجدسلیمان با هشت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.