به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، مهندس فرشید خیبری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در این باره گفت: با توجه به الزام توقف جریان تولید گاز برای انجام این بخش مهم از تأسیسات، این رویداد مهم تعمیراتی باید در کمترین زمان ممکن که نیاز شبکه مصرف در حداقل است انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت انجام موفق این بخش از تعمیرات در راستای تحقق تولید تکلیفی و تأمین سوخت زمستانی اظهار داشت: همکاران ما در طول چهار روز به‌طور شبانه‌روزی با صرف بیش از ۴۳۰۰ نفر ساعت و انجام بیش از ۵۵۴ دستور کار اعم از تعمیرات موردی، پیشگیرانه و اصلاحی گامی موثری در تحقق تولید پایدار برداشته اند.

خیبری، همچنین با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته برای انجام تعمیرات اساسی در شرکت نفت و گاز شرق افزود: حصول اطمینان از تولید پایدار گاز و تأمین مبادی مصرف، منوط به کارکرد مناسب تجهیزات و تسهیلات تولید گاز است و به همین جهت تعمیرات پیشگیرانه از ابتدای سال در برنامه کاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق قرار گرفته است.

وی، در انتها از کلیه همکاران محترم واحد‌های مختلف که به نوعی در انجام موفق تعمیرات اساسی نقش موثر ایفا کردند، تشکر و قدردانی کرد.