به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این مراسم که با حضور مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مدیر عملیات غیر صنعتی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، سرپرست روابط عمومی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، فرمانده بسیج شهید تندگویان و تعدادی از روسا و کارکنان ترابری برگزار شد، تعداد ۲۰ نفر درخت نخل در فضای سبز ساختمان اداری مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید غرس شد.

در این آیین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با قدردانی از برگزاری این مراسم گفت: درختکاری و توسعه فضای سبز اقدام بسیار ارزشمندی است که همه کارکنان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند. ما به عنوان دوستدار محیط زیست باید درخت و فضای سبز را که از نعمت های الهی است قدر بدانیم و از خداوند متعال می خواهیم که به ما توفیق بدهد که از درختکاران و بانیان نهضت درختکاری باشیم.

مهندس علیرضا دانشی با اشاره به برنامه این شرکت برای توسعه فضای سبز بیان داشت: توسعه فضای سبز یک وظیفه شرعی و اجتماعی است و برای آن باید یک نهضت اتفاق بیفتد و در این راستا شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای تهیه سالانه یک میلیون اصل نهال جهت کشت در سطح مناطق نفت خیز و سایر بخش ها برنامه ریزی کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه طی نشستی با حضور مدیر، معاونان و مسئولان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید از فعالیت های این مدیریت در راستای پشتیبانی از تولید و مسئولیت های اجتماعی بویژه مراسم اربعین قدردانی نمود و بیان داشت روحیه جهادی که در مجموعه ترابری شاهد هستیم ارزشمند است و برای ترابری آینده روشنی را می بینم.

وی با اشاره به برنامه های نوسازی و بازسازی تجهیزات و کارگاه ها در ترابری و تاکید بر ورود به مباحث علمی و تخصصی در ترابری در راستای اثرگذاری بر تولید، همدلی میان کارکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رسالت ما تولید نفت است و باید کاری کنیم که تولید نفت پایدار بماند اما در کنار آن باید به مباحث فرهنگی توجه شود و در زمینه فعالیت های فرهنگی مخصوصاً کارهایی که مرتبط با اعتقادات ما باشد مجاهدانه و مخلصانه در صحنه باشیم.

در این نشست مهندس امیر بصیری مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، گزارشی از اقدامات این مدیریت در راستای پشتیبانی از تولید و عمل به مسئولیت های اجتماعی، کمک به دستگاه ها در مناسبت‌های مختلف، ستاد اربعین، موکب صنعت نفت در چذابه و شلمچه ارائه نمود.

پس از این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و هیئت همراه از کارگاه های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید بازدید به عمل آوردند.