به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این پیام با عنوان "از کران تا بیکران ایران" آمده است:

سومین نشست روابط عمومی شرکت های تابعه ملی نفت ایران به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در شهر مشهد مقدس و منطقه عملیاتی خانگیران به فرجام رسید . چه منزلگهی بهتر از جوار حریم امن حرم امام همام شیعیان که سایه برکت و خیر آن بر کشورمان گسترده است و خوان بیکران معنویت آن در انتظار نظاره رهپویان مهر و ولایت است که به فراخور حال خود حظ و بهره لازم را ببرند . روابط عمومی که بنیان آن بر سه اقنوم مهربانی ، خرد و خدمت گذاشته شده است و این نشست نیز بر این نمط ، فرصت ذیقیمتی بود که به تحبیب قلوب ، پیمان مودت و نو شدن از نور کوکب ولایت دست یابیم و بر عهد خود که خدمت شایسته به کارکنان شرکت در راستای رسالت خویش که همانا همدلی ، تواضع و هم افزایی در راستای بهره دهی بهتر شرکت است ، گام نهیم . چه برترین سرمایه های شرکتها همان انسانها هستند که کرامت و لیاقت خود را از خالق به ودیعه گرفته اند و خدمت و شفقت به آنان برترین عبادتها به شمار می‌رود و دیگر موضوع مهمی که این نشست به همکاران ارزانی می دارد تعامل ، هم اندیشی و استفاده از دانش و داشته ها در جهت تبیین و تطور اهداف عالیه صنعت نفت به عنوان مهمترین عامل تحرک و پویایی ساختار همه جانبه کشور است.

این امر خطیر موقعی توان اثربخشی را خواهد داشت که به شیوه شایسته و بایسته به دایره فکر ، اندیشه و احساس هموطنان ساری و جاری شود و مقبول نظر آنان افتد که دستیابی به این کار سترگ نیازمند هنرمندی و استفاده از هنر ارتباط با مخاطبان است که بی مناسبت نیست که روابط عمومی را هنر هشتم نامیده اند و هنر قرابت و همدلی و تاثیر گذاری صحیح و جهت دهی آنان در همراهی با موضوعات مهم چون مصرف بهینه و صحیح از انرژی های تجدید ناپذیر یکی از برنامه های ما بایست قلمداد شود که چه مرارت ها و رنجها در هزارتوی تامین انرژی که به سهل و سادگی در دسترس ماست ، نهفته است.

چه رنجها و دوری ها برای متخصصان صنعت نفت در سویدای جان است که از سرخس تا خوزستان و دیگر سرا و سمت و سوی ایران از دریا تا کوهسار و فلات ایران با عشق و علاقه در راه خدمت به اهداف و آرمان کشور خود مشغولند و لزوم بیان صعوبت کار آنها و مصرف بهینه ، دو کارکرد ضروری همه ما در حوزه روابط عمومی است که بر این امر ابرام لازم را داشته باشیم.

دفتر این سفر به مهر بسته شد و همکاران از کران و چهار گوشه ایران مانا از خوزستان سرافراز شرکت های ملی نفت خیز جنوب،ملی حفاری ایران ، از دیار مهربانی و دریا دلان بوشهر شرکت معظم نفت و گاز پارس از جوار خلیج همیشه فارس شرکت های فلات قاره ایران، پایانه های نفتی ایران ،از استان ادب و فرهنگ فارس شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به نمایندگی از غرب کشور دیار قلندران ، بلند اندیشان و غیور مردان و شرکتهای معظم که نمایندگی نقاط دیگر ایران را می نمایند از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، مهندسی و توسعه نفت ، نفت خزر، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، نفت و گاز اروندان ، نفت و گاز کارون ، نفت و گاز مارون ، نفت و گاز مسجد سلیمان ، نفت وگاز گچساران ، نفت و گاز آغاجاری ، منطقه ویژه اقتصادی لاوان ، بهینه سازی مصرف سوخت ، توسعه پترو پارس ، پترو ایران ، مدیریت اکتشاف ، اویک ، پژوهشگاه صنعت نفت ، ملی نفتکش ، گاز استان خراسان ، انتقال گاز و پالایش شهید هاشمی نژاد ، مرکز اطلاع رسانی آستان قدس رضوی ، روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی و رئیس محترم روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و همکاران محترمشان و نماینده محترم مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت به مأمن خورشید ولایت و چکاد اندیشه ایران ، به دیار خراسان گام نهاده و بر دیدگان ما منت نهادند .کران در بیکرانگی ایران شایسته این خطه از ایران است . جایی که خراسان بزرگ و فرهنگی می‌تواند تجلی تعامل ایمان و اندیشه و خرد ایرانی باشد .

نماد و نشانه ایمان را خداوند به برکت حضور منور امام رضا علیه السلام به ما هدیه داد و اندیشه سترگ و خرد ناب ایرانی از حکمت خسروانی تا حکمت اسلامی در این مرز و بوم والایش و ماندگاری یافت و بزرگانی چون خیام، عطار و فردوسی حاملان این فرهنگ بودند که باشندگی و برشدن را چون ققنوس به ما آموختند که در گذر هر حادثه و تیرگی جان و شب ظلمانی، همواره نوید فردایی روشن و پرامید هست و زیستن در آنات بی زمان و تامل در بودن های زندگی و پرداخت سهم جان و تن و تعادل ، برترین شیوه زیست آدمی است جایی که دوگانه ها به وحدت می‌انجامد. امیدوارم که هر روز ما بهتر از روزگار سپری شده باشد . در پایان تقدیر و تشکر ویژه خود را از مجموعه مدیریت و همکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق که تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته مصروف داشتند ، بیان می نمایم. همچنین اگر قصور و کوتاهی در انجام وظیفه به مهمانان عزیز داشته ایم ، به بزگواری و بزرگ منشی خود بر ما ببخشایند .