به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌ خیز جنوب، در این دیدار مدیرعامل، رئیس روابط عمومی و مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه های تابعه حضور داشتند.

در این دیدار آیت‌الله موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با قدردانی از حضور بسیجیان، با اشاره به آیات قرآن کریم به بیان نکات اخلاقی پرداخت و تاکید کرد باید از نعمت های ظاهری در مسیربندگی استفاده نمود و با نعمت باطنی به ترقی رسید.

وی با اشاره به اینکه حجاب خواسته اکثریت جامعه است بر نقش بسیج در امر حجاب تاکید نمود.

در این نشست، مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یعنی جوشش فضائل و مکارم اخلاقی و امروز نسبت به هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم.

وی با بیان اینکه در دولت جدید حرکت مجاهدانه در نفت ایجاد شد اقدامات این شرکت را تشریح کرد و گفت: تاسیسات گازهای همراه نرگسی که بیش از ۳ سال تعطیل است با روحیه ایثار و بسیجی در حال راه اندازی است ضمن آنکه ۳ میلیون قلم کالا ساماندهی شده است و پروژه ها آرام آرام در حال فعال شدن هستند. در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان قرار گرفته است.

در ابتدای این دیدار سرهنگ باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گزارشی از فعالیت های این حوزه در گستره فعالیت مناطق نفت خیز جنوب از جمله امدادرسانی در زلزله اندیکا و سیل ایذه و باغملک، راه اندازی موکب در چذابه و شلمچه در ایام اربعین، تجمع ۱۵۰۰ نفری کارکنان برای تجدید بیعت با ولایت و تشکیل هیئت اندیشه ورز برای اقدامات فرهنگی با حضور استادان حوزه و دانشگاه اشاره کرد.