به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه در حوزه فعالیت ‌های فرهنگی باید ابتدا مشخص شود که هدف از فعالیت های فرهنگی چیست بر این نکته تأکید نمود که هدف از اقدامات فرهنگی آرامش روح انسان است و وقتی به آرامش روحی رسیدیم آرامش جسمی ایجاد خواهد شد.

مهندس علیرضا دانشی به اقدامات فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص ایجاد شبکه هوشمند و همچنین شبکه داخلی اشاره کرد و گفت: برای برنامه شبکه داخلی یک اتاق فکر جهت برنامه‌ سازی و ایجاد محتوای فاخر تشکیل شود و در رابطه با محتوا سازی شبکه داخلی با سرعت اقدامات ویژه‌ ای انجام دهیم و در این خصوص یک نفر به‌عنوان مسئول انتخاب و یک شورای سیاست ‌گذاری برای برنامه ‌سازی و تصمیم ‌سازی تشکیل گردد.

وی افزود: در این ‌رابطه باید خانواده ‌ها و فرزندان مورد مخاطب قرار گیرند و ضمن استفاده از امکانات داخلی باید از ظرفیت ‌های بیرونی نیز به نحو مطلوب استفاده شود. همچنین اقدام روابط‌ عمومی در راه اندازی استودیو کار مهمی است و در این خصوص باید حداقل دو ساعت برنامه برای اهداف همه‌ جانبه تولید شود و می توان با استفاده از این شبکه داخلی اخبار نفت را بین خانواده ‌ها منتشر نمود.

مهندس دانشی گفت: همچنین در اینترنت باید به سمت تولید محتوا برویم و در خصوص شبکه های مجازی نیز با استفاده از توانمندی جوانان نخبه، محتوا سازی، رصد مخاطب و برنامه ریزی اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این نشست سعید آتشبار رئیس روابط ‌عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب با تشریح برنامه ها و اقدامات فرهنگی در دست اجرا، گزارشی از برگزاری همایش بزرگداشت مرحوم نادر طالب‌زاده و اکران فیلم ‌های جشنواره عمار در اماکن پر مخاطب مانند نمازخانه ‌های شرکت، سالن ‌های سینما و پارک های مناطق مسکونی ارائه داد.

وی همچنین، بومی سازی کتب آموزش زبان با همکاری اساتید زبان، جانمایی نماد های صنعت نفت در اماکن عمومی مانند فرودگاه و راه ‌آهن و سطح شهر اهواز، نام‌ گذاری میادین مناطق و اماکن مسکونی شرکتی، هویت ‌سازی محیطی و بروز رسانی تقویم آموزشی را از برنامه های پیشنهادی جهت تصویب در شورای فرهنگی عنوان نمود.

در این جلسه احمدرضا شکسته ‌بند دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب با اشاره به دستور کار جلسه به پیشنهاد هایی در جهت کارکرد بهتر شورای فرهنگی اشاره داشت و خواستار تشکیل کمیته‌ های فرهنگی در هر مدیریت گردید.

همچنین مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب، مدیر عملیات غیر صنعتی، رئیس حراست، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس امور ورزش و تربیت‌ بدنی به بیان دیدگاه های خود و ارائه گزارش کار پرداختند.