به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در توضیح لزوم مدیریت دانش در سازمان و بهره گیری از آن برای سرمایه های جدید انسانی که جایگزین بازنشستگان می شوند ، تصریح کرد : بازنشستگی موجب می شود  دانشی که به صورت نانوشته و در ذهن حک شده و دانش ضمنی نامیده می شود ، در معرض نسیان و فراموش قرار گیرد و سازمان برای پویایی خود ، نیازمند آن است که  این دانش را  ثبت و ضبط نماید. این دانش ، محرک اصلی نوآوری، مزیت رقابتی سازمان و اساس آموزش فردی است که جایگزین فرد بازنشسته می‌شود. هر سازمان‌ باید هم دانش آشکار و هم دانش ضمنی خود را ارزیابی کرده و در راستای کسب و به‌کارگیری آن اقدامات مقتضی را انجام دهد.

وی بازنشستگی را آیینه ای تمام نما از روند تکاملی هر فرد در طی مدت سالهای خدمت خود دانست که برای همکاران می تواند الگویی باشد که با کار نیکو و نیک نامی ، صالحات و باقیات شایسته ای از خود به جای نهاده و همیشه منشا تصویری مثبت در اذهان آنان به یادگار بماند.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ضمن تقدیر از همکاران بازنشسته ، روند حرکتی شرکت را برای تحقق اهداف و برنامه های تکلیفی شتابان ترسیم کرد و افزود : تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان رسیدن به اهداف و برنامه های مصوب است که با همکاری و همراهی می توان به این روند شتابان کمک کرد.