به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رئیس منطقه عملیاتی آغار و دالان، گفت: عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی این مهمانسرای ۳۴ اتاقه طی مدت زمان یک سال با انجام ۱۸ هزار ۶۲۹ نفر ساعت کار، انجام شد.

مهندس کمال بلندپرواز جهرمی، با اشاره به اینکه اجرای این پروژه به طول کامل توسط کارکنان این منطقه عملیاتی و با ۵۵ درصد صرفه‌جویی، انجام شده است، افزود:  بودجه اجرایی این پروژه در مجموع و پس از صرفه‌جویی های اعمال شده معادل، ۴۰ میلیارد ریال جهت تامین مصالح و اجرا بوده است.

 بلندپرواز جهرمی، با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی اماکن اداری، مسکونی و رفاهی این منطقه ادامه دارد، اظهار داشت: اجرای این پروژه با رعایت کامل استانداردهای HSE انجام شده است و در مجموع ۹۵۰ میلیون متر مکعب خاک‌ریزی، ۲۵۰۰ تن خاک‌برداری، ۲۲۰۰ متر مربع تخریب سرامیک و دیوار، ۲۴۰۰ متر مربع خطوط انتقال آب، ۶۰۰ متر مربع خطوط فاضلاب، ۲۵۰۰ متر مربع سقف کاذب، ۴۷۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی و... انجام شده است.

وی، با اشاره به استفاده از مصالح مرغوب در ساخت این مهمانسرا، گفت: با استفاده از مصالح مرغوب، مدیریت صرفه جویی در مصرف انرژی به عنوان یکی از مقوله های مهم در عملیات بهسازی این مهمانسرا مورد توجه قرار گرفته است.

آئین بازگشایی این مهمانسرا با حضور دکتر رزمی مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران‌ شرکت ملی نفت ایران، دکتر سیدابوالحسن محمدی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی،  مهندس قاسمی نژاد رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد.