به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، آیین معارفه و تکریم سلمان خزایی سرپرست جدید و یحیی رشیدی معاون سابق عملیات و پشتیبانی، و محی‌الدین جعفری و یوسف باقری مدیران جدید و سابق  پشتیبانی این معاونت صبح امروز (پنج‌شنبه 15دی‌ماه) در سایت یک شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در این مراسم با اشاره به اهمیت حوزه عملیات تولید این شرکت در تامین گاز مصرفی کشور گفت: این حوزه هم اکنون با تولید ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز غنی از میدان پارس جنوبی، بیش از ۷۰ درصد از سهم تامین انرژی کشور را بر عهده دارد.

محمدحسین متجلی با بیان اینکه تغییرات سازمانی و انتصاب مدیران جدید در سمت‌های مختلف می‌تواند موجب بهبود عملکرد سازمانی شود، گفت: این تغییرات در همه سازمان ها لازم است و با توجه وظیفه مهمی که در شرکت نفت و گاز پارس بر عهده داریم، باید در راستای بهبود بهروه‌وری سازمانی حرکت کنیم.

متجلی ضمن قدردانی از معاون پیشین عملیات و پشتیبانی و مدیر سابق پشتیبانی این معاونت گفت: باید با همکاری یکدیگر وظیفه مهم تولید گاز را که همه ارکان شرکت نفت و گاز پارس به ویژه کارکنان شاغل در سکوهای گازی به عنوان مدافعان تولید در آن دخیل هستند، به پیش ببریم.

وی توجه به حوزه منابع انسانی را از اولویت‌های کاری عنوان کرد و با تاکید و توصیه بر اهمیت این موضوع در فعالیت‌های حوزه عملیات تولید این شرکت گفت: در ماه‌های گذشته تلاش‌های فراوانی هم در حوزه کارکنان ارکان ثالث و هم در بخش کارکنان رسمی انجام شده که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسند.

افزایش تولید صیانتی گاز، اولویت اصلی شرکت نفت و گاز پارس

در ادامه این مراسم سلمان خزایی، معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس،  با اشاره به اهمیت تولید گاز و انرژی در کشور، وجود صنعت نفت را برای رونق‌بخشی به اقتصاد ملی بسیار ارزشمند دانست و بر ضرورت افزایش تولید صیانتی گاز تاکید کرد.

معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه همه ارکان کشور به تولید انرژی وابسته و نیازمند هستند، گفت:  کلید توسعه و پیشرفت کشور در تولید منابع نفت و‌ گاز است و امیدواریم تولید صیانتی که مهمترین دغدغه و اولویت کاری این مجموعه است را ضمن حفظ و صیانت از مخزن عظیم پارس جنوبی، افزایش دهیم.

وی افزود: در زمینه استفاده از سوخت‌های فسیلی، به هر میزان که بصورت صیانتی بر ظرفیت برداشت خود بیافزاییم، ثروت بیشتری برای کشور ایجاد خواهد شد و گشایش‌های بهتری در عرصه اقتصاد روی خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی نعمتی بزرگ برای کشور و مردم ایران است، گفت: شرکت نفت و گاز پارس به عنوان متولی تولید گاز از این میدان، بیشترین نقش و‌ وظیفه را در تولید گاز کشور ایفا می‌کند و باید به بخاطر سهیم بودن در تولید انرژی  و نعمتی که با دستان پرتلاش همکاران در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد، افتخار کنیم.

مدیریت پشتیبانی، بازوی توانمند عملیات تولید گاز

سرپرست مدیریت پشتیبانی معاونت عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس نیز با تاکید بر  خلق زمینه ها و فرصت های لازم برای ایجاد تعلق خاطر سازمانی در این شرکت، گفت: در همین راستا وظیفه این مجموعه مدیریتی ارایه خدمات ارزشمند به کارکنان و خانواده آن‌هاست که متعاقب آن موجب ایجاد تعلق خاطر در میان کارکنان خواهد شد.

 

 

محی‌الدین جعفری با بیان اینکه بخش مدیریت پشتیبانی شرکت نفت و‌گاز پارس نقش مهمی در ایجاد تعلق خاطر کارکنان به سازمان و شرکت  دارد گفت: باید با ارایه خدمات هرچه بهتر زمینه رضایت‌مندی همه ارکان زیر مجموعه به ویژه کارکنان بخش عملیات تولید را فراهم کرد.

 

 

جعفری با بیان اینکه تلاش می کنیم به عنوان بازوی توانمند در خدمت بخش عملیات تولید باشیم، گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل بر حفظ حقوق و کرامت نیروی انسانی، رسالت اصلی مجموعه مدیریت پشتیبانی، ایجاد زمینه‌ها و ارایه خدمات لازم متناسب با سطح امکانات مجموعه و زحمات همکاران به منظور تحقق هرچه بهتر این اهداف و رضایت خاطر کارکنان و خانواده آن‌هاست.