به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس محسن دهان زاده گفت: یک مدیر، باید به معنای واقعی کلمه مُجاهد باشد تا بتواند مدیریت جهادی بکند. هرکدام از دو عنصر مدیریت و جهاد را نداشته باشد خروجی عملکرد او مدیریت جهادی نخواهد بود. 

وی گفت: مدیریت جهادی تلفیقی از مدیریت و روحیه جهادی است. نکته بارزی که در مدیریت جهادی مطرح است انجام کارها به نیت قربت الی الله است به این معنا که در انجام تمام کارهای صنعتی و غیرصنعتی باید بیش تر از هرچیز رضایت و خشنودی پروردگار را مدنظر داشته باشیم. 

جانشین مدیرعامل در شرکت های بهره بردار افزود: وقتی نیت خالصانه و برای رضای خداوند متعال باشد و در کنار آن مدیریت علمی نیز لحاظ گردد قطعا مُنجر به خدمت صادقانه و مثمرثمر به مردم خواهد بود.

 دهان زاده ادامه داد: مدیران جهادی علاوه بر مُجهز بودن به ایمان، اخلاص و اخلامداری باید وفاق اندیشی و وحدت اندیشی را با عناصری چون برنامه ریزی، عمل بهنگام، کار باکیفیت و مسئله و نیازمحوری به انجام رسانند.

به گفته ی این مقام مسئول، وظیفه ذاتی، شرعی، عرفی و قانونی ما این است که به طور مداوم فاصله ی جایگاه فعلی مان را با شرایط مطلوب تجزیه و تحلیل کنیم و برای رسیدن به آن موضوع مسئله طرح کنیم و با نگاه نیاز محوری چالش های فرارو را مرتفع نماییم.

دهان زاده گفت: سازمانی جهادی است که تیم‌های چندنفره تخصصی که دارای اختیارات کافی باشند نسبت به شناسایی چالش ها و کمبودها اقدام نموده و پس از آن بدون تشریفات و با استفاده از ظرفیت های جدید گام موثری برای حل خلاقانه آن مشکلات، بردارند.