به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام؛ در مراسمی که به مناسبت روز زن برگزار شد، دکتر انصاری نیک اظهار داشت: خوشحال هستیم که این مراسم ارزشمند و باشکوه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا توسط مجتمع پتروشیمی بندرامام در حال برگزاری است و افتخار بزرگی است که این روز را گرامی بداریم و تبریک بگوییم.

وی افزود: نام‌گذاری روز تولد دختر پیامبر به عنوان روز زن، اهمیت و نقش زن در جامعه و مذهب و ارزش والای زنان را نشان می‌دهد.
دکتر انصاری نیک با اشاره به نقش زنان در جوامع بیان کرد: زنان در دوره هایی از تاریخ نقشی برجسته تر از مردان داشته‌اند و گواه آن در کتیبه‌های تاریخی مربوط به هزاران سال قبل است که زنان را به صورت الهه‌ نشان می‌دهند که به معنای نماد فرمانروا بودن زنان است.
وی افزود: در نظریه های مدیریتی نیز زنان دارای نقش راهبری‌اند و در واقع صاحب‌نظران این حوزه زنان را رهبرانی مولد، موفق و کارآمد می‌دانند و سازمانها و یا کشورهایی که توسط زنان اداره می‌شود را مبلغ صلح و دوستی می‌دانند.
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در جمع زنان شاغل در مجتمع ابراز امیدواری کرد در برنامه توسعه‌ی شرکت نیز تعداد زنان شاغل در مجتمع بیشتر شود.
انصاری نیک زنان را کارآمد و متعهد تر‌ دانست و تصریح کرد: زنان نماد توسعه‌ی سازمانها هستند و حضورشان محیط سازمان را پر از صلح و صفا و محبت می‌کندو این بسیار ارزشمند است.
در این مراسم که توسط روابط عمومی شرکت بمناسبت گرامیداشت تولد حضرت فاطمه ی زهرا برگزار شد تعدادی از مدیران ارشد شرکت و حدود ۲۰۰ نفر از همکاران زن حضور داشتند