به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت:بازطراحی و راه اندازی چیلر‌های ۲۴۰ تنی خطوط POLY B & C با بیش از ۱۵۰۰ ساعت کار بدون حادثه، با پیگیری مدیرعامل شرکت و تشکیل کارگروه فنی و تخصصی، کارشناسی و عملیاتی شد.

امین ملک زاده با بیان اینکه بازطراحی و راه اندازی چیلر‌ها بدون حضور وندور‌های خارجی توسط متخصصان داخلی شرکت انجام شده، تصریح کرد: اجرای این پروژه منجر به افزایش پایداری تولید در پتروشیمی شهید تندگویان می‌شود.
وی با بیان یکی از مشکلات اساسی افزایش ظرفیت تولید واحد‌های POLY B & C در پتروشیمی شهید تندگویان، افزایش دمای آب کولینگ به ویژه در ماه‌های گرم و شرجی سال بود، افزود: در این شرایط، به دلیل افزایش دمای آب کولینگ در مبدل‌ها و به تبع آن افزایش دمای آب کاتر در واحد‌های POLY B & C امکان افزایش ظرفیت واحد بیش از ۷۰ درصد فراهم نبود.
رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با تأکید بر اینکه این مشکل فرآیندی، کاهش تولید بیش از ۶ هزار و ۲۳۰ تن در یک بازه زمانی ۶۰ روزه را به پتروشیمی تندگویان تحمیل می‌کرد، خاطر نشان کرد: باز طراحی و راه‌اندازی این چیلرها، موجب شده تا این تأسیسات با بالاترین راندمان در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.