به گزارش اکونا پرس،

بر اساس گزارشات مطرح شده در مجمع، با وجود اینکه به دلیل برودت هوا و صرفه جویی در انرژی شاهد قطعی گاز در پتروشیمی پردیس بودیم، این شرکت توانسته رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری فروش را به ثبت رسانده  و به عنوان دومین پتروشیمی ارزآور کشور معرفی شود.

گفتنی است در این مجمع از آغاز به کار پتروشیمی همت با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور توسط پتروشیمی پردیس نیز خبر داده شد.

بر اساس این خبر، درآمدهای عملیاتی این شرکت در سال مالی منتهی به  شهریورماه ۱۴۰۱افزایشی ۱۱۹ درصدی داشته، همچنین پردیس  توانست به مدت ۱۰ سال دیگر از معافیت مالیاتی بهره­ مند باشد.

در انتهای مجمع نیز صورت‌های مالی شرکت و گزارش فعالیت هیات مدیره مورد بررسی و تصویب  قرارگرفت و ۲۳۵۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

همچنین موسسه حافظ گام به عنوان حسابرس اصلی و موسسه ایران مشهود به عنوان حسابرس علی البدل و روزنامه های دنیای اقتصاد و ایران به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شدند.

با تصویب مجمع عمومی پتروشیمی پردیس مبلغ ۴۲ میلیارد تومان جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت و انجام امور عام المنفعه اختصاص یافت.