به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس علی سلمانی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی در این نشست ضمن تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر و تکریم یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در این مدیریت از پرداخت پاداش سال گذشته و امسال ایثارگران و فرزندان شهید خبر داد و از اجرایی شدن این پاداش برای دیگر بخشها و مدیریت ها خبر داد.

مهندس سلمانی پور در رابطه با لزوم نشست ها و شنیدن نظرات همکاران خاطرنشان کرد: نشست هایی که با همکاران منابع انسانی در زمانهای مختلف دست می دهد ، فرصت مغتنمی برای آگاهی از مشکلات و شیوه های دستیابی و حل آنهاست .

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  افزود : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به جهت گستردگی و حوزه فعالیت در  بخش وسیعی از کشورمان،  یک ساختار خاص در سطح شرکت ملی نفت ایران دارد. ذینفعان و مراجعان  بیرونی و افراد درون سازمانی بسیاری داشته و برای تکریم مخاطبان و پاسخگویی به آنان ، لازم است که کارکنان این مدیریت صبوری و مردمداری زیادی از خود نشان دهند. صفاتی همچون ارتباطات موثر ، توانایی حل اختلاف ، تصمیم گیری و اخلاق گرایی را از دیگر مهارت کلیدی کارکنان مدیریت منابع انسانی است.

بر اساس این گزارش در این نشست  ایثارگران و فرزندان شهدا در سخنان کوتاهی با بررسی و بیان مسائل کاری پرداختند.

افزودنی است، هدایای امسال ایثارگران ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای سایر مدیریتها به همراه حقوق بهمن ماه پرداخت می شود  و  هدیه سال 1400  نیز طی یک عدد کارت هدیه از طریق امور ایثارگران  تقدیم می شود.