به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل گروه مالی نماد غدیر با بیان این خبر گفت: شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه تخصصی صنعت و معدن است که فعالیت اصلی شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع و معادن است و همواره نقش سرمایه‌گذار و مدیریت کلان پروژه‌ها را برعهده دارد.

میلاد فروغی، مدیرعامل گروه مالی نماد غدیر در خصوص روند عرضه گفت: شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در تابلوی بازار دوم بورس تهران درج شد و  شاهد بزرگترین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۱ بودیم.

وی تصریح کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد با توجه به پتانسیل‌های توسعه صنایع و معادن غدیر استقبال بسیار خوبی از این عرضه شکل گرفت و بیش از  ۱,۵ میلیون نفر نسبت به خرید سهام این شرکت در فرآیند عرضه اولیه مشارکت کردند که از حیث مشارکت، جز یکی از بهترین عرضه های اولیه اخیر قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به روند خوب شرکت و آینده درخشان آن در خصوص پتانسیل‌های موجود گفت: با توجه به مقیاس پروژه‌های شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و افزایش عمق حفاری این شرکت، همچنین اضافه شدن ماشین‌آلات حفاری، به نظر می‌رسد برخی از پروژه‌های این صنعت مانند معدن جانجا در ۱۴۰۴، خونیک و جَنگسَر طی دو سال آینده به بهره‌برداری برسند، همچنین وکغدیر با سرمایه‌گذاری‌های سال جاری خود در چند پهنه معدنی فلزات نادر، مثل فسفات، لیتیوم و … توجه خاصی به این بخش فلزات غیرآهنی نیز دارد که می‌توانیم مسیر رشد خوبی را برای شرکت در نظر بگیریم.

وی در خصوص بازارگردانی وکغدیر نیز گفت: صندوق لاجورد وظیفه بازارگردانی وکغدیر را بر عهده دارد همچنین شرکت تامین سرمایه دماوند که بازوی تامین مالی مجموعه غدیر است به عنوان مشاور عرضه، متعهد پذیره بورس و بازارگردان این سهم است.