به گزارش اکونا پرس،

در این آیین که با همت کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به مناسب روز جهانی کار و کارگر برگزار گردیده بود، مدیران عامل، مدیران منابع انسانی و روسای روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس نیز در کنار کارگران‌ تلاشگر این روز را گرامی داشتند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در این مراسم با اشاره به لزوم برگزاری این جشن به منظور تکریم کارگران گفت: تکریم و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بهانه و فرصتی بوده برای نکوداشت تلاش‌های کارگرانی که ایثارگرانه در مسیر توسعه همه جانبه ایران اسلامی در منطقه اقتصادی و انرژی عسلویه مشغول کار و مجاهدت هستند.

شیخان همچنین افزود؛ کارگر ایرانی عنصر فعال و فداکاری است که با دستان پر توان خود چرخ های تولید را به حرکت در می آورد و در اقتصاد کشور نقشی بی بدیل دارد، 

مدیرعامل پازارگاد گفت؛ بوسه بر دستان کارگر که نماد غیرت و عزت ایران اسلامی در عرصه تولید است یک افتخار است و همه دولتمردان و قانون گزاران باید با حمایت، پیش قراولان صنعت کشور را حمایت نمایند.

دکتر شیخان، برگزاری این رخداد را با حضور جمع کثیری از کارگران صنایع پتروشیمی در منطقه پارس را باهدف ایجاد شور و نشاط محیط کارگری در این منطقه برشمرد و خاطرنشان ساخت: ایجاد و توسعه زیرساخت های رفاهی و خدماتی جهت استفاد جامعه کارگری و خانواده های این عزیزان از مهم‌ترین اولویت های شرکت پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت در منطقه پارس می باشد که با جدیت دنبال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست با اشاره به جایگاه کارگران در توسعه صنعت گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور مرهون تلاش کارگرانی است که با اخلاص در مسیر رشد و تعالی کشور قدم برمی دارند .

مهندس سخاوت اسدی با اشاره به سرمایه گذاری ملّی در پارس جنوبی گفت: توجه به حوزه کاری و کارگری در این منطقه با توجه به نقش آفرینی پارس جنوبی در اقتصاد و توسعه کشور در دستور کار است.

اجرای برنامه هنری توسط صابر خراسانی از هنرمندان آیینی کشور و اجرای موسیقی سالار عقیلی از هنرمندان ملی از دیگر برنامه های این آیین بود.