به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز و اعلام وقوع برخورد خودرو خاور با وانت نیسان حامل بار، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه 14 را ساعت 19:36 دقیقه شب گذشته به محل حادثه در جاده شیراز خان زنیان اعزام کرد.
بنا به اظهار علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی: یک دستگاه خودرو خاور با یک دستگاه وانت نیسان حامل بار گوجه فرنگی به شدت برخورد کرده و در اثر این برخورد راننده 29 ساله وانت نیسان درون خودرو گرفتار شد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از استقرار صحیح خودرویی، با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق هر دو خودرو نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص به رها سازی تنها مصدوم حادثه از اتاقک در هم پیچیده خودروی نیسان اقدام کردند.
عدلو خاطرنشان کرد: آتش نشانان، مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده و پس از ایمن سازی کامل محل، رفع لغزندگی و پاکسازی جاده (با توجه به ریختن گوجه های موجود از وانت نیسان  بر سطح جاده)  و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز