به گزارش اکونا پرس،

به نقل از بانک ملی ایران، این بانک به عنوان حامی و بانک عامل با مدرن‌ترین تجهیزات و به روزترین زیر ساخت های خدمات مالی دیجیتال در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران به موسسات فرهنگی ، ناشران و همچنین به فعالان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات مالی گسترده ارائه خواهد داد.

افزون بر این این بانک با تمرکز بر بهبود خدمات رسانی با تعامل به ارائه راهکار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل مختلف مالی موسسات فرهنگی، ناشران و فعالان کتاب می‌پردازد.

بانک ملی ایران برای تمرکز بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب به فعالان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و  همچنین به موسسات فرهنگی و ناشران کتاب در نمایشگاه کتاب تدابیر و تمهیدات ویژه و مختلفی با استقرار به روزترین و کامل ترین دستگاه های عملیات بانکی و زیر ساخت های پشتیبانی در محوطه بیرونی و داخل سالن مصلی اندیشیده است. 

بر این اساس، بانک ملی ایران با افتتاح حساب حضوری، صدور کارت های نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام و بله، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، توزیع دستگاه های کارتخوان و همچنین نصب و استقرار  15  دستگاه خودپرداز، 3 دستگاه خودروی سیار در محوطه بیرونی، 8 دستگاه کیوسک غیرنقدی، 3 دستگاه خـودپـرداز وجـه نقـد، 4 باجه حضوری و غیرحضوری برای صدور کارت هدیه، 8 دستگاه SRS، 2 ربات ارائه دهنده خدمت مالی و یک باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان و ناشران کتاب خدمت رسانی می کند.

از طرف دیگر بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار به ارزش بیش از 600 میلیار ریال در حوزه های تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرده است.

لازم به ذکر است، علیرغم زیرساخت های مصلی بانک ملی ایران  تدابیر و برنامه ریزی های دقیقی را  برای عدم قطعی و رفع اختلال اندیشیده است که در زمان بروز اختلال  ، خودبخود کار با روش های بعدی پیش رود .

گفتنی است، بانک ملی ایران با حضور در این نمایشگاه به نمایش و معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و توانمندی‌های خود خواهد پرداخت و از سویی دیگر به موسسات فرهنگی ، ناشران و همچنین به فعالان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات مالی گسترده ارائه خواهد داد.

بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.