به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عارف نوروزی در حاشیه بازدید از کارآفرینان و تولیدکنندگان مورد حمایت بانک صادرات ایران در همایش «تلاش با برکت» بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با بیان این مطلب افزود: بانک صادرات ایران دارای شعب گسترده‌ای در کشور است و ظرفیت مناسبی برای حمایت از اشتغالزایی دارد. این بانک در سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان به حمایت ازاشتغالزایی بنیاد برکت اختصاص داده و امیدواریم در سال 1402 شاهد چندبرابر شدن این حمایت‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: وام‌های قرض‌الحسنه اشتغالزایی بانک صادرات ایران در بنیاد برکت در ضروری‌ترین بخش‌های اقتصادی جامعه تخصیص یافته و مصرف شده به همین دلیل این حمایت‌ها علاوه بر خوشنامی و برکت در نظام بانکی، توفیق خدمات گسترده‌تر  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ارائه به بخش‌های مختلف آسیب‌پذیر جامعه و افراد مناطق محروم و اقصی نقاط کشور فراهم  خواهد شد.

برخی از کارآفرینان و تولیدکنندگان مورد حمایت بانک صادرات ایران در نمایشگاه جانبی نخستین همایش «تلاش با برکت» با بیان شرایط کاری خود از تاثیرگذاری حمایت بانک صادرات ایران در کمک به رونق تولید و گسترش فضای کسب و کار، تجربیات خود را بیان کردند.

سیدمحمد فرجامی، تولیدکننده صنایع چوبی در این نمایشگاه با قدردانی از حمایت بانک صادرات ایران، گفت: تا قبل از دریافت این وام مشکلاتی در زمینه تامین ابزارهای مختلف مورد نیاز وجود داشت و متاسفانه امکان تامین آن وجود نداشت. اما با حمایت بانک صادرات ایران مهمترین مشکل من در تامین کارگاه حل شد. با دریافت این وام توانستم یک فضای 50 متری را در به عنوان کارگاه تولید صنایع چوبی در اختیار بگیرم. در حال حاضر مشغول به  کار هستم.