به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله‌برقی، فرصتی برای ارتباط با صنایع مرتبط مهیا کرد که در نوع خود کم‌نظیر بود.

صنعت بیمه یک صنعت ریسک‌محور است که برای کاهش حوادث و تلفات، ایده‌ها و راهکارهای قابل تأملی دارد و هدف بیمه معلم از شرکت در این نمایشگاه، ارتباط مؤثر با صنایعی بود که می‌توانند با آگاهی از پوشش‌های بیمه‌ای، ریسک خود را کاهش دهند.

در جریان برگزاری این رویداد، محمدرضا زهره‌وندی، رئیس هیأت مدیرهٔ سندیکای آسانسور در اولین روز برگزاری نمایشگاه به اتفاق سایر اعضای هیات مدیره از غرفه بیمه معلم بازدید کرد و ضمن دیدار با مدیران این شرکت، از همکاری‌های فی‌مابین شرکت بیمه معلم و سندیکا، رضایت خود را ابراز و بر ادامه این روند تآکید کرد.

بر اساس این گزارش، نادر الهی بازرس سندیکای آسانسور که ۴۸ سال در صنعت آسانسور فعال است، نیز ضمن ارائه سابقه‌ای از شکل‌گیری همکاری بیمه معلم و سندیکا، گفت: همکاری با بیمه معلم از سال ۱۳۸۸ آغاز و سال ۱۳۹۱ نمایندگی بیمه معلم در سندیکا مستقر شد.

وی افزود: به دلیل عملکرد مورد قبول نماینده شرکت که در سندیکای آسانسور مستقر است، اهالی این صنعت، خواهان ادامه همکاری‌ها و توسعه آن هستند.

الهی تأکید کرد: بیمه معلم شرکتی است که در طول این مدت کمک بسیاری به صنعت آسانسور کرده و صنعتگران از ایفای تعهدات حرفه‌ای این شرکت رضایت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که اگر نقاط ضعفی هم وجود داشته باشد، سعی می‌شود در آینده برطرف شود.

این گزارش می‌افزاید، یوسف مقدمی معاون مدیرعامل شرکت نیز در بازدید از غرفه در روز اول نمایشگاه با ابراز خرسندی از حضور حداکثری صنعتگران در این نمایشگاه گفت: بیمه معلم از سال ۱۳۸۸ بیمه‌گذار سندیکای آسانسور است و از سال ۱۳۹۱ نماینده مستقر در این سندیکا دارد.

وی یادآور شد: سندیکای آسانسور و پله‌برقی، ۱۴ سال با شرکت بیمه معلم تعامل دارد و تلاش بر این است حجم این تعاملات افزایش یابد و علاوه بر صدور بیمه نامه مسئولیت، به رشته‌هایی نظیر آتش‌سوزی، عمر، حوادث و حتی ثالث و بدنه برای پرسنل این گروه تسری یابد.

مقدمی تصریح کرد: این سابقه همکاری، نشان می‌دهد که ارتباط قوی بین‌ بیمه‌گذار و بیمه معلم وجود دارد و با تشخیص نیازهای یکدیگر در مباحث تعاملی، موفق عمل کرده‌اند.

وی از تمایل شرکت بیمه معلم برای ادامه همکاری خبر داد و افزود: برای ایجاد فضای تعاملی گسترده‌تر از نمایندگان فعال دعوت کردیم با حضور در غرفه بیمه معلم در این نمایشگاه، مباحث مرتبط با بازاریابی را دنبال کنند.

مقدمی به نمایندگان شرکت توصیه کرد در نمایشگاه‌های مشابه شرکت کنند و به ظرفیت‌سازی و تقویت قابلیت‌های خود بپردازند.

بر اساس همین گزارش، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی نیز در روز پایانی نمایشگاه با حضور در غرفه بیمه معلم از نزدیک با بیمه‌گران و بیمه‌گذاران حوزه مسئولیت و حوادث آسانسور، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مصطفی رئوفی ضمن بازدید از نمایشگاه، با حضور در غرفه بیمه معلم در جریان روند برگزاری این رویداد نمایشگاهی و حضور شرکت بیمه معلم قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت بیمه معلم طی قراردادی که با سندیکای آسانسور و پله برقی ایران دارد، تاکنون حجم گسترده‌ای از آسانسورها را تحت پوشش خود قرار داده است.

در چهار روز حضور فعال شرکت بیمه معلم در نمایشگاه آسانسور و پله برقی، همکارانی از مدیریت‌های بیمه‌های مسئولیت، آتش‌سوزی، مهندسی و روابط عمومی برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان حضور داشتند.

همچنین نمایندگان فعال بیمه معلم در نمایشگاه و غرفه شرکت مستقر بودند و امور مربوط به بازاریابی در حوزه‌های مختلف را انجام دادند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۳ لغایت ۲۶ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و بیمه معلم در سالن ۵ غرفه۵۱۵ محصولات بیمه‌ای مرتبط را به مخاطبان معرفی کرد.