به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، ضمن قدردانی از نظام بانکی برای مشارکت در برنامه‌های ویژه اربعین گفت: نظام بانکی نیز مانند سایر سازمان‌ها، امسال نیز دوشادوش مردم، با راه‌اندازی ستاد ویژه اربعین، با ارائه ارز اربعین به متقاضیان، برپایی موکب، اهدای آب معدنی، پذیرایی از زائران و دهها اقدام دیگر عملکرد مطلوبی از خود نشان داد.

قیطاسی برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها با روابط‌عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران را فرصت مناسبی برای مطرح کردن انتظارات خانواده معزز شهدا و ایثارگران از بانک‌ها دانست و تصریح کرد: این نشست با هدف هم‌افزایی میان روابط‌عمومی بانک‌ها با روابط‌عمومی بنیادشهید برگزار شده است و امید است با برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه برای ایجاد عزم جدی‌تر و توسعه خدمت‌رسانی ویژه به جامعه معزز ایثارگری در نظام بانکی بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: بانک دی به عنوان بانک عامل جامعه معزز ایثارگری، تمام تلاش خود را برای رضایتمندی جامعه هدف بنیاد شهید و تسهیل دسترسی این عزیزان به خدمات بانکی بکارگرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با تأسی از منویات رهبری درباره نگاه ویژه به این قشر عزیز، بانک دی و نظام بانکی با ارائه طرح ها، محصولات و خدمات ویژه به این قشر معزز بتواند گوشه ای از ایثارگری های خانواده عزیز شهدا و ایثارگران را جبران نماید.

در پایان این نشست اعضای کمیسیون و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل نظام بانکی و راهکارهای افزایش کیفیت خدمت بانکها به خانواده معزز شهدا و ایثارگران پرداختند