به گزارش اکونا پرس،

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراه علی اصغر مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی، محمد روزبهانی معاون حقوقی و سیدرضا هاشمی زاده مدیر حوزه دفتر مدیرعامل میزبان دکتر افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات و هیات همراه بودند که در این جلسه ضمن عقد تفاهم نامه با محوریت تعاملات بانکی، بر اهمیت ارتباط گسترده در حوزه‌های مختلف بانکی تاکید شد.
مهندس ابراهیمی ضمن تشریح سرمایه گذاری 40 همتی فولاد خوزستان در طرح‌های توسعه، نوید افتتاح پروژه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم 3) و بخش فولادسازی شرکت فولاد شادگان را داد و اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش فولادمردان در عرصه‌ تولید امروز فولاد خوزستان به عنوان قطب دوم تولید فولاد و اولین صادرکننده محصولات فولادی تلاش دارد با سرمایه‌گذاری گسترده در سطح گروه فولادخوزستان، زمینه های توسعه همه‌جانبه را فراهم کند.

وی با اشاره به سرمایه ارزشمند نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی ماهر و توانمند در فولاد خوزستان نیازمند توجه و حمایت از سوی نهاد‌های بانکی است و همکاری با بانک توسعه صادرات می‌تواند نیاز این شرکت در زمینه تسهیلات متنوع را مرتفع سازد.

دکتر خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات در این جلسه نیز به کارگران و فولادمردان این شرکت، موفقیت های پیش‌رو را که در راستای تحقق تولید 13/6 میلیون تن فولاد است را تبریک گفت و اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی این شرکت و دسترسی به آب های آزاد و بهره‌‌مندی از اسکله اختصاصی نشان‌دهنده زمینه‌های وسیع توسعه برای این شرکت است. از این رو بانک توسعه صادرات با رسالت حمایت از شرکت‌های مولد در صدد است زیرساخت‌های مورد‌نیاز در حوزه‌های بانکی و ارزی را برای شرکت‌های تولیدی فراهم نماید.

وی گفت: این تفاهم نامه می‌تواند آغازی برای ایجاد همکاری‌های گسترده‌تر میان بانک توسعه صادرات و گروه فولاد خوزستان باشد.

وی ضمن تشریح بسته‌های پیشنهادی متنوع در‌حوزه‌ تسهیلات رفاهی برای کارکنان فولاد خوزستان گفت: در این تفاهم‌نامه موارد متعددی در خصوص ارائه تسهیلات به کارکنان فولاد خوزستان در‌ نظر گرفته شده‌ است که با توکل بر خداوند بزودی فی‌مابین بانک و شرکت فولاد خوزستان اجرایی خواهد شد.