به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، در این نشست که به همت وزارت امور اقتصاد و دارایی و دانشگاه تهران برگزار شد؛ از مدیر عامل بانک مسکن به دلیل فعالیت های تاثیر گذار در حوزه اقتصادی و بانکی و در راستای اجرای سیاست های دولت در بخش توسعه مسکن و رشد اقتصادی به عنوان مدیر برتر سال قدردانی شد.

در این نشست که با حضور دکتر علی آقامحمدی، نماینده ولی فقیه در کمیته عالی بیت رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همراه بود؛ سخنرانان مطالبی را درخصوص نقش مدیران در اقتصاد کشور،راهبری ومدیریت سازمان های اقتصادی،بررسی راهکارهای لازم درخصوص مهار تورم و رشد تولید،روش های نوین مدیریت در حوزه اقتصاد،بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده اقتصاد جامعه ارائه کردند.

دکتر سعید خزائی،رییس مرکز تجارت جهانی در ایران یکی از سخنرانان این اجلاس بود که در خصوص آینده پژوهی در مدیریت سخنرانی کرد و همچنین دکتر لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و دکتر هادی قوامی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد نیز مطالبی را درخصوص نقش مدیران در مهار تورم و رشد تولید بیان کرد.ند.

هشتمین اجلاس سراسری نقش مدیران ارزش آفرین و تاثیرگذار در مهار تورم و رشد تولید چهارشنبه 8 آذرماه سال جاری در مرکز سالن همایش های صداو سیما برگزار شد.