بی‌واسطه با مشتریان

 حضور ارزشمند مشتریان موسسه اعتباری ملل و مردم شهید پرور و ارجمند ایران عزیز 

سلام علیکم 

با عنایت به خبرسازی های منتشره در فضای مجازی، در خصوص "نحوه مدیریت حساب‌ها و تراکنش‌هایی که ممکن است منجر به پولشویی" شود، و به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند که موسسه اعتباری ملل، همواره تلاش نموده است در راستای ضوابط و قوانین ابلاغی گام برداشته و صرفه و صلاح مشتریان و سپرده گذاران گرانقدر خود را همیشه ارجح می‌داند. در این راستا، همواره سعی شده است که با گسترش خدمات و تنوع محصولات ارائه شده در سبد بانکی خود، نیازهای مشتریان و مردم عزیز کشورمان را به بهترین شکل مرتفع نماید.

موسسه اعتباری ملل، با ارائه "نرم‌افزار جامع فام" به عنوان اولین نرم‌افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی، گام بلند و بزرگی در این خصوص برداشته‌ و توانسته‌ است با گرفتن تاییدیه‌های امنیتی و استعلام‌های نظارتی با بالاترین امتیازها، با موفقیت این نرم‌افزار را در سبد خدماتی خود به مشتریان موسسه اعتباری ملل و سایر بانکها و مردم شریف کشورمان قرار دهد.

 اما.... بیان چند نکته در این خصوص ضروری است:

1)  نرم‌افزار فام، علاوه بر ارائه خدمت به مشتریان خود، مشتریان ۲۶ بانک دیگر نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

2)  استعلام و رصد برخی آی.‌پی‌ها و درگاه‌ها، خارج از حیطه امنیتی این نرم‌افزار بوده و از طریق سایر مراجع بالادستی قابل استعلام می‌باشد ونرم افزار فام، صرفاً یک پل ارتباطی است.

3)  به صورت کلی، هدف و تلاش خانواده بزرگ ملل، در گذشته، حال و آینده، رعایت قانون بوده و خواهد بود و اجرای مولفه‌های متعدد امنیتی از سوی این مجموعه، همواره صورت گرفته و به صورت دقیق، از سوی نهادهای نظارتی رصد می‌گردد.

 در پایان، خاطرنشان می‌ شود، موسسه اعتباری ملل ، نه تنها تاکنون اسپانسر هیچ یک از برنامه های خلاف شرع و شئونات اسلامی و اخلاقی نبوده؛ بلکه به عنوان خادمین شما ملت عزیز ایران در خط مقدم جنگ نابرابر اقتصادی،  فرهنگی و بداخلاقی ها، همواره در صف مبارزین بوده و خواهد بود تا ایران عزیز شکوفاتر، پویاتر و سرزنده‌تر از همیشه به حیات خود ادامه دهد. انشاالله

94e5b7ae-58ad-43d7-a564-eded47975fba