به گزارش اکونا پرس،

 متن پیام به این قراراست:

"به نام خدا

اقبال روزافزون مردم به صنعت تاثیر گذار بیمه،  منتج از تحولات مثبتی است که در سالیان اخیر  در این صنعت بالنده رخ داده است. تصویر سازی از اعتماد و اطمینان، کارکرد ذاتی صنعت بیمه است که این تصویر ماندگار در  ذهن و فکر مردم، نهادینه شود.

بیمه تبلور حمایت و تداعی کننده  حس همراهی برای بیمه گذاران در زمان ناامنی و وقوع حادثه در گوشه و کنار کشور است. توسعه صنعت بیمه، مسیری است که می توان با فراگیری فرهنگ آن و تکیه بر توانمندی های داخلی و افزایش کیفیت محصولات بیمه ای، سهم بسزایی در پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشد.

بیمه آسیا در عمر شصت و چهار ساله خود، با محصولات جدید، خدمات بیمه ای متنوع، ارتقای کیفیت، موفقیت ها،  توسعه دانش بیمه ای و گنجینه ای از  سرمایه انسانی کارآمد و متخصص، عظمت، خوشنامی و اصالت خود را حفظ کرده است و مصمم هستیم  همدل و همراه، این مسیر موفقیت آمیز را با گام های استوار و با انسجام بیش از پیش، ادامه دهیم.

تدبیرمدیران، تعهدکارکنان وفاداری نمایندگان و فرهیختگی سهامداران، موهبتی است که امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) صلابت نام بیمه آسیا در دوران دولت انقلابی و جهادی را بر تارک صنعت بیمه کشور جاودانه سازد.

۱۳ آذر، روز ملی بیمه در تقویم رسمی کشور، پاسداشت و گرامیداشت فعالانی است که با زحمات تحسین برانگیز خود، صنعت بیمه را  به عنوان خدمتی تاثیر گذار و سودمند در اقتصاد کشور  برجسته ساخته ند.

در اوج افتخار و سر بلندی، روز ملی صنعت بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، مشاورین، کارکنان، شبکه فروش و نیز سهامداران بیمه آسیا و کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور، صمیمانه تبریک و  تهنیت عرض نموده و تلاش ستودنی تمامی همکاران خوبم در سراسر کشور را برای اعتبار و  اعتلای نام بیمه آسیا ارج می نهم.

مسعود بادین
نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل"