به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، بهمن سوری، معاون توسعه بازار این شرکت در مراسم معارفه آرمان صدر به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازاریابی، ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین، گفت: مجموعه بازاریابی نقش مهمی در توسعه و رشد کسب‌وکارهای بیمه‌ای دارد.

سوری افزود: برنامه‌ریزی و تنظیم اهداف، آموزش و توسعه تیم، برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران، مدیریت فرآیند فروش و ارزیابی عملکرد از جمله وظایفی است که از مدیریت جدید بازاریابی انتظار داریم و امیدواریم به آنچه که هدف‌گذاری شده است، دست یابیم.

وی ابراز کرد: تعامل مناسب با نمایندگان و شبکه فروش، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سهام‌داران و تلاش برای جذب بازارهای جدید باید در اولویت ‌های کاری مدیریت بازاریابی باشد.

در این مراسم حکم انتصاب سرپرست مدیریت بازاریابی به امضای علی‌رضا یزدان‌دوست، مدیر عامل بیمه ملت به آرمان صدر تقدیم شد.
در بخشی از حکم مدیرعامل شرکت بیمه ملت خطاب به سرپرست جدید مدیریت بازاریابی آمده است: انتظار است با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و با تکیه بر اصول راهبردی و سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی سند استراتژیک، ضمن رعایت ضوابط، مقررات و دستورالعمل و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حسن تدبیر نسبت به استقرار نظام مدیریت بازاریابی کارآمد در جهت افزایش پرتفوی سود آور و توزیع متوازن آن، افزایش توان رقابتی و ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش اهتمام نمایید.

همچنین با کمک معاونت به مطالعه و اصلاح فرآیندها، رویه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با آن حوزه با هدف تسهیل در جریان گردش کار، رفع موانع توسعه فروش و کنترل میزان رضایت مشتریان و جلب وفاداری و اعتماد بیمه‌گزاران با هماهنگی واحدهای فنی از دیگر رویکردهایی است که انتظار می‌رود انجام و تحقق آن مورد توجه جدی قرار گیرد.

آرمان صدر دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی است و از سال 90 سابقه حضور در صنعت بیمه را دارد. وی پیشتر از مدیران کارگزاری بیمه برکت بوده است.