به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر حسینی در دیدار با همسر شهید مصطفی سوری و خانواده حسین آنی از شهدای بانک مسکن، طی سخنانی مادران و همسران شهدا را اسوه صبر و مقاومت عنوان کرد و بر تبیین رشادت‌ها و ایثارگری های شهدا برای نسل آینده تاکید کرد.

وی گفت: خانواده شهدا سرمایه های ارزشمندی برای جامعه هستند و خدمت به آنها توفیق الهی است از همین رو پاسداشت و توجه ویژه به این عزیزان را که همه ما مدیون و قدردان آنها هستیم، امری واجب و ضروری برای خود می دانیم.
دکتر حسینی با اشاره به تکریم فرهنگ شهادت گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و رشادت های شهداست؛ شهدا از بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل از مقام آنها و تکریم خانواده این شهدای عزیز وظیفه ماست.
مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب که یاد شهدا باید در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم بتوانیم با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و احترام به خانواده های عزیز آنها به سهم خود به ماندگار شدن فرهنگ شهادت در کشورمان کمک کنیم.
وی گفت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در بخش های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
همسر شهید مصطفی سوری نیز از توجه مدیرعامل بانک مسکن به خانواده شهدا قدردانی کرد.
مادر شهید حسین آنی نیز طی سخنانی با بیان خاطراتی از فرزند شهید خود، اعتلای نظام جمهوری اسلامی و بانک مسکن را در تحقق اهداف را از خداوند متعال خواستار شد.