به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم توزیع عادلانه منابع با اولویت محرومیت‌زدایی در کشور است، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقش مؤثری در رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی جامعه دارد.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰درصدی هدف پرداخت وام‌های تکلیفی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این بانک در زمینه پرداخت وام آنلاین و ارائه خدمات غیرحضوری در استان جایگاه بسیار مطلوبی کسب کرده است.

در ادامه این دیدار دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» بیان کرد: در ۲سال گذشته تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۱۶میلیون نفر رسیده و منابع بانک نیز به ۲۵۰ همت بالغ شده است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۱۲درصد منابع شبکه بانکی در استان چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده که موجب تقویت ارائه خدمات به مشتریان می‌شود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن بیان اینکه معوقات بانک کمتر از نیم درصد است، عنوان کرد: علی‌رغم آسان‌سازی فرآیند پرداخت وام، مردم به خوبی به تعهدات خود عمل می‌کنند.