به گزارش اکونا پرس،

اسماعیل تبادار – استاندار فارس - در این دیدار، گفت: نقش آفرینی بانک مهر اقتصاد در فضای عمومی اقتصادی و رفاهی مردم فارس ملموس است و انتظار می رود تا سایر بانکها نیز این شیوه را سرلوحه خود قرار دهند.

تبادار تاکید کرد: مسئولین استانی انتظار ندارند بدون کارشناسی های لازم و اهلیت فردی تسهیلات ارائه شود اما چنانچه اهلیت و تخصص فرد سرمایه گذار و صنعتگری تایید شد باید او را در مسیر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان یاری کرد.
 وی با بیان اینکه استان فارس مالامال از ظرفیت های گوناگون صنعتی، خدماتی و گردشگری است، گفت: اینکه بانک مهر اقتصاد در سال گذشته به پرداخت 2 هزار و 400 میلیارد تومان در بخش های صنایع تبدیلی، خدماتی و رفاهی مردم اقدام کرده است جای تقدیر و تشکر دارد چرا که این عملکرد تاثیر مثبتی در اشتغالزایی برای جوانان استان دارد.
در ادامه، سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب استان فارس ـ نیز با اشاره به اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه گفت: این بانک برای حمایت از تولیدکنندگان در قالب طرح «مولود مهر» که طی آن بانک و تولیدکننده شریک تجاری هم محسوب می شوند تسهیلات ارائه می کند که خوشبختانه استقبال خوبی نیز از این طرح شده است.
ترابی با اشاره به پرداخت 2 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات در سال 96 گفت: این تسهلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان، و ... پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: بانک مهر اقتصاد وظیفه خود می داند تا با پرداخت تسهلات مناسب به اقشار مختلف جامعه زمینه خدمات رسانی به مردم را فراهم کرده و سبب کاهش دغدغه های اقتصادی آنها شود.