به گزارش اکونا پرس،

بانک پارسیان که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان، طی 9 ماهه سال جاری با پرداخت بیش از 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، حدود 12 هزار جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد تا زمینه ساز آغاز زندگی شیرین این زوج های جوان باشد.

وام‌ ازدواج نقشی تعیین کننده ای برای زوج‌های جوان در تامین نیازهای اولیه آنان و یکی از راهکارهای کاهش دغدغه های مالی زوج های جوان در شروع زندگی مشترک است که می تواند بخشی از بار هزینه های شروع زندگی مشترک را پوشش داده و در کاهش نگرانی زوجین و خانواده های ایشان از مخارج زندگی موثر باشد. بر این اساس بانک پارسیان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این دغدغه و به منظور آسان سازی دریافت این تسهیلات، زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم برای ارائه غیرحضوری تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را فراهم ساخته است.
در این خصوص، زوج‌های جوان که متقاضی درخواست وام قرض‌الحسنه ازدواج هستند و بانک پارسیان را به‌عنوان بانک عامل انتخاب کرده‌اند، می‌توانند این تسهیلات را به‌صورت غیرحضوری از طریق نصب اپلیکیشن تاپ دریافت کنند. متقاضیان دریافت این تسهیلات فارغ از اینکه در بانک پارسیان حساب دارند یا خیر، می‌توانند تنها با یک‌بار مراجعه به شعبه، تمام مراحل تشکیل پرونده تسهیلاتی و بارگذاری مدارک موردنیاز را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.
شرایط دریافت این تسهیلات به این‌گونه است که؛ متقاضیان، می‌بایست از طریق مراجعه به سایت بانک مرکزی ج.ا.ا به نشانی http://ve.cbi.ir درخواست خود را در سامانه ثبت کنند. پس از انتخاب بانک پارسیان و تعیین شعبه توسط صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان، با نصب اپلیکیشن تاپ و ورود به منوی مالی و اعتباری و انتخاب صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نسبت به ثبت نام درخواست غیر حضوری تسهیلات ازدواج با ارائه اطلاعات و مدارک (خود و ضامن) اقدام نمایند.
پس از انجام مراحل مقدماتی و تأییدیه‌های اولیه توسط شعبه تعیین شده، با یک‌بار مراجعه به شعبه‌ی مزبور و احراز هویت (متقاضی و ضامن) و ارائه اصل مدارک، وام ایشان پرداخت خواهد شد.