به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در متن این پیام آمده است:

سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گرامیداشت بیداری سرنوشت ساز ملت ایران است که در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) و ایثار و فداکاری خیل عظیم مردم مسلمان و آزادیخواه به بار نشست و نقطه عطفی در تاریخ میهن عزیزمان گردید.
22 بهمن ماه فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمانهای متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای راه آزادیست که حماسه ای تکرار نشدنی را رقم زدند و اینک در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی یاد و خاطره آنان را گرامی میداریم و برای سربلندی این کشور عزیز از نشیب و فرازهای راه نمی هراسیم و با اراده ای سترگ از تمام ظرفیت ها بهره خواهیم برد تا شاهد آینده ای روشن و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر آن باشیم.
این بانک افتخار دارد که طی دولت سیزدهم تعداد 234 طرح تولیدی را با تسهیلات 62 هزار و 800 میلیارد ریالی و 2 هزار و 800 میلیون یورویی به بهره برداری رسانده که در مجموع اشتغالزایی برای17 هزار و 555 نفر به همراه داشته است.
همچنین بانک صنعت و معدن در مدت زمان یادشده، تعداد 185 طرح را با تسهیلاتی به میزان 63 هزار و 333 میلیارد ریال و 3 هزار میلیون یورو در دست اجرا دارد که پس از رسیدن به بهره برداری برای 14 هزار و 790 نفر شغل مستقیم ایجاد می کند و از ابتدای دولت سیزدهم به 141 شرکت دانش بنیان نیز در مجموع 148 هزار و 373 میلیارد ریال پرداخت نموده است.
این بانک به طرح های مورد پیگیری در سفر ریاست جمهوری نیز تسهیلاتی در حدود 150 هزار میلیارد ریال اعطا نموده است.
هدف غایی و اراده ما در مجموعه بانک صنعت و معدن برای تحقق اهداف کلان کشور و سیاستهای دولت بر رشد صنعتی کشور، افزایش اشتغال پایدار، ارتقای روحیه خودباوری در بخش تولید قرار دارد تا در سراسر این سرزمین پهناور در توسعه و پیشرفت بخش صنعت و معدن کشور سهمی داشته باشیم.
اینجانب فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، همه ملت شریف ایران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، همه فعالان عرصه صنعت و معدن و کارآفرینان کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سرافرازی و اقتدار همه جانبه کشور عزیزمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و از همه اقشار جامعه به خصوص همکاران ارجمندم تقاضا دارم تا با شرکت در راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن و حضور دشمن شکن خود، بار دیگر حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.