به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد به همراه چند تن از معاونین و مدیران ستادی در سفر به استان فارس ضمن افتتاح ساختمان جدید شعبه مدیریت استان فارس در نشستی با شبکه فروش از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات نمایندگان قرار گرفتند.
در مراسم افتتاحیه که با حضور خواجه‌نژادیان مدیر شعب بانک صادرات ایران استان فارس و تنی چند از مسئولین این بانک همراه بود بهشتی نژاد با اشاره به لزوم توجه حداکثری به شبکه فروش بر خدمت رسانی مناسب به مشتریان خصوصاً کارکنان و بازنشستگان بانک تاکید کرد.
در ادامه این مراسم مدیرعامل بیمه سرمد به همراه آقایان بزرگ‌زاده سرپرست توسعه بازار و شبکه فروش، آموزگار سرپرست معاونت بیمه‌های غیر زندگی و فرشباف ماهریان سرپرست امور شعب در نشست هم اندیشی با شبکه فروش حضور یافتند و از نزدیک با نمایندگان به گفتگو نشستند.
در این نشست مدیرعامل بیمه سرمد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک اعیاد پیش رو با تشریح سیاست های کلی شرکت گفت: کنترل ریسک و استفاده از پتانسیل میزهای خدمت مستقر در بانک صادرات به منظور حمایت از شبکه فروش و خرده فروشی از برنامه های مهم شرکت است.
مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در ادامه افزود: قسمت اعظم خسارت های معوق تسویه شده و روند رو به رشد شرکت همچنان ادامه دارد.
در ادامه نشست هم اندیشی، نمایندگان با طرح و بیان مشکلات و دغدغه های خود پیشنهاداتی به منظور بهتر شدن روند خدمات به بیمه شدگان ارائه نمودند.