به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، غرفه بانک کارآفرین در این نمایشگاه با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل، سهراب صادقی معاون توسعه بازار و و امورشعب، علی اصغر تقوی معاون فناوری اطلاعات، جمالی مدیرعامل گروه مالی کارآفرین،مدیران ارشد بانک، گروه مالی و هلدینگ نگاه، با استقبال پر شور شرکت‌ها، فعالان نفتی و مدیران کسب و کارهای دانش بنیان برای برگزاری جلسات همکاری مواجه شد.
در حاشیه این نمایشگاه، با حضور اعضای هیات مدیره بانک و مدیران گروه مالی و هلدینگ نگاه جلسات متعددی همکاری با شرکتهای متقاضی برگزار شد که در حاشیه این جلسات تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین بانک کارآفرین و صندوق نوآوری و شکوفایی در حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و ذوالفقاری معاون صندوق نوآوری وشکوفایی امضاء شد.

نمایشگاه پتروکم
گفتنی است، بانک کارآفرین در ادامه تعاملات و حمایت گسترده خود از شرکت‌های دانش بنیان در سالهای گذشته همواره بعنوان بانک حامی شرکتهای دانش بنیان و کارآفرینان شناخته شده است و امضای تفاهم نامه اخیر در راستای گسترش حمایت‌های بانک از این بخش صورت گرفته است.

نمایشگاه ایران پتروکم
البته پیش از این بانک کارآفرین به واسطه حمایت‌هایی که از شرکت‌های دانش بنیان داشت به عنوان نخستین بانک حامی این بخش معرفی شد.
بر اساس این گزارش و طبق مفاد این تفاهم‌نامه بانک کارآفرین با تائید صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت‌های دانش بنیان در قالب تسهیلات خرید دین، صدورضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادداخلی، تسهیلات(لیزینگ و فروش اقساطی) همکاری خواهد کرد.