به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، بانک سینا در آیین بخش «تجلی اراده ملی» چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سه فیلم برتر از نگاه خود با رویکرد تقویت وحدت ملی، حفظ و دفاع از کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران و تقویت روحیه کار مشارکتی را معرفی کرد.

بر این اساس، به انتخاب هیئت داوری بانک سینا، این جوایز به مهدی شامحمدی، کارگردان فیلم «مجنون» به خاطر نگاه ویژه برای تولید آثار ماندگار از چهره‌های هشت سال دفاع مقدس و امیرعباس رفیعی، کارگردان فیلم «احمد» برای یادآوری رشادت‌های بزرگ‌مردان و زنان این مرز و بوم در سختی‌ها اهدا شد. همچنین بانک سینا با تقدیر از بازی درخشان و ماندگار استاد سعید پورصمیمی در نقش پرویز دهداری، اسطوره فوتبال ایران، جایزه سوم را به علی ثقفی به دلیل کارگردانی فیلم «پرویزخان» اعطا کرد.

این جوایز توسط چنگیز مروج، قائم‌مقام این بانک به فیلم‌های برتر اهدا شد.

هیئت داوران بانک سینا متشکل از محمدرضا شهیدی‌فرد، مجری و تحلیل‌گر سینما و تلویزیون، سیاوش حقیقی از فیلم‌سازان و تهیه‌کنندگان صنعت سینما و امیرلعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا بوده است.

گفتنی است بانک سینا حامی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی جشن پیروزی انقلاب اسلامی بود.