به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بله در همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) بازوی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است که از طریق آن می توان کمک های نقدی به کمیته امداد را به سادگی و سرعت پرداخت کرد.

بر این اساس کاربران اپلیکیشن بله می توانند با مراجعه به زبانه خدمات در این اپلیکیشن و انتخاب گزینه کمیته امداد، نسبت به پرداخت کمک های نقدی خود اقدام کنند.

این اقدام اپلیکیشن بله می تواند فرآیند پرداخت های مربوط به خیریه را برای مشتریان بانک ملی ایران و کاربران بله تسهیل و تسریع کند.

پیام رسان بانکی بله، شبکه اجتماعی مالی بانک ملی ایران است که هم زمان امکان گفت و گو و پرداخت را برای شما فراهم می کند. با بله می توانید به راحتی تماس صوتی و تصویری بگیرید و با استفاده از ویژگی «وضعیت»، لحظه های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن بله در کنار امکاناتی که یک شبکه اجتماعی برای کاربران فراهم می کند، می تواند یک باجه شخصی بانک نیز برای مشتریان بانک ملی ایران باشد. در این بین می توان به خدماتی از قبیل کارت به کارت در چت، دریافت آنی تمام پیام های تراکنشی بانک ملی ایران و مدیریت مالی شخصی، دریافت موجودی و صورتحساب، پرداخت قبض تلفن، برق، آب و گاز، پرداخت تسهیلات مسکن، خرید شارژ و اینترنت، نیکوکاری و کمک به مؤسسات خیریه و... اشاره کرد.