به گزارش اکونا پرس،

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّٰهُمَّ قَدْ حَضَرَ شَهْرُ رَمَضانَ وَقَدِ افْتَرَضْتَ عَلَیْنا صِیامَهُ، وَأَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرْآنَ هُدیً لِلنّاسِ وَبَیِّناتٍ مِنَ الْهُدیٰ وَالْفُرْقانِ. اللّٰهُمَّ أَعِنَّا عَلَیٰ صِیامِهِ، وَتَقَبَّلْهُ مِنّا، وَتَسَلَّمْهُ مِنّا، وَسَلِّمْهُ لَنا فِی یُسْرٍ مِنْکَ وَعافِیَهٍ، إِنَّکَ عَلَیٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ.
بارقه برکات رمضان الکریم از اعلی درجات عرش عظیم الهی تابیدن گرفته و کاروان رحمت پروردگار به دروازه های عالم رسیده است .ماه عبودیت ، خودسازی و تعالی و فرصت بی نظیر اتصال به عالم کروبیان آغاز گشته و بهار فروزان قرآن ، روح و جان جهان را طراوت خواهد بخشید .
حلول ماه مبارک رمضان را به محضرمقام معظم رهبری ، امت ایمانی و هم میهنان معزز ، خاصه خانواده تعاون و نیز مشتریان گرانمایه و همکاران گرانقدرم در بانک توسعه تعاون تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند همه ما را در این ضیافت آسمانی به برکت ادعیه ذاکیه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شایسته کسب فیوضات و درک حقیقت لیله القدر مقدر فرماید.
خدایا، ماه رمضان رسید، تو روزه‌اش را بر ما واجب کرده‌ای و قرآن را در آن برای هدایت مردم و دلایل روشنی از هدایت و شناسایی از باطل نازل کرده‌ای. خدایا، ما را بر روزه‌اش یاری کن و آن را از ما بپذیر و این ماه را از ما به‌سلامت دریافت کن و آن را برای ما از سوی خویش در آسانی و عافیت سالم بدار، همانا تو بر هر چیز توانایی.
محمد شیخ حسینی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون
اول رمضان ۱۴۴۵
اسفند ۱۴۰۲