به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرا و پیاده‌سازی کامل برنامه تحول بانک گفت: تمرکز اصلی برنامه‌های عملیاتی واحدهای ستادی و شعب بانک در سال جاری باید در راستای پیاده‌سازی برنامه تحول باشد تا بتوانیم در پایان سال جاری شاهد تحقق اهداف کلان و استراتژیک بانک باشیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته فرایندهای رصد هفتگی، ماهیانه و فصلی اقدامات واحدها در اجرای برنامه تحول طرح‌ریزی شده است تا انسجام و یکپارچگی لازم برای حرکت بانک بر مدار تحول صورت پذیرد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت تلاش شعب در رشد شاخص‌های عملیاتی بانک گفت: با همت همکاران شعب موفق شدیم در سال گذشته از حیث جذب منابع رشد مطلوبی را تجربه کنیم و در سال جاری نیز بایستی با تلاش مضاعف و تکیه بر تجربیات گذشته شعب بتوانند اهداف سال خود را محقق کنند.

وی ادامه داد: شعب می‌بایست با تمرکز بر خدمات کارمزدی و رعایت بخشنامه های ابلاغی بانک مرکزی در مسیر سوددهی و کسب درآمدهای کارمزدی غیرمشاع گام بردارند.

سرپرست بانک دی خروج بانک از بنگاهداری را از مهمترین رویکردها در برنامه تحول دانست و گفت: فروش و واگذاری املاک مازاد و تملیکی همچنان در برنامه‌های بانک قرار دارد و امیدواریم در سال جاری نیز با ارائه راهکارهای موثر بتوانیم بانک را در واگذاری یا تهاتر و مولدسازی املاک به درآمدزایی برسانیم