به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در این بازدید که به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک شهر انجام شد، به تشریح نقش حمایتی این بانک از صنایع مختلف پرداخت.
دکتر احمدی با اشاره به آمادگی بانک شهر برای حمایت از شرکت کاله به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ فراورده های لبنی در کشور، گفت: می توانیم با ارائه خدمات برتر بانکی این شرکت را در تولید محصولات باکیفیت، افزایش صادرات، کاهش واردات، ارز آوری، ایجاد اشتغال و ... همراهی کنیم.
وی با تاکید بر توانمندی بانک شهر در تامین اعتبار ارزی و ریالی پروژه های تولیدی و دارای توجیه اقتصادی، خاطرنشان ساخت: تامین مالی پروژه های بزرگ به صورت مرحله ای و در قالب تسهیلات و تعهدات ارزی و ریالی صورت می پذیرد.
مدیرعامل بانک شهر افزود: با تکیه بر خدمات متمایز خود، قطعا خواهیم توانست از گسترش و توسعه فراورده های لبنی در کشور حمایت ویژه داشته باشیم.
در ادامه غلامحسین سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله از حضور مدیرعامل بانک شهر در این شرکت و توجه ویژه این بانک به دغدغه های واحدهای تولیدی قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: شرکت کاله در حوزه صنایع غذایی و محصولات مختلف لبنی و غذایی در بیش از ۱۰ کشور فعالیت دارد و رسالت خود را تولید محصولات با کیفیت بالا و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان می داند.
سلیمانی با اشاره به اینکه گروه تولیدی کاله توانسته در تولید تعدادی از محصولات درسطح دنیا به صورت انحصاری فعالیت کند، گفت: برنامه حال حاضر گروه به دنبال تکمیل پروژه پالایشگاه شیر، تولید شیرخشک و قهوه می‌باشد که در این خصوص بانک شهر می تواند نقش حمایتی مهمی داشته باشد.