به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام تسلیت دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ رئیس جمهور خادم، جهادی و مردمی، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، غرق ماتم شدند.
بی شک مردم شریف و قدرشناس ایران خادم مجاهد خود را که بیش از چهار دهه از عمر با عزت خویش را وقف خدمت به انقلاب و مردم و اعتلا و پیشرفت کشور کرد و همراه و همدل همیشگی مردم و محرومان بود و جان خویش را فدای ملت ایران کرد، از یاد نخواهند برد و در یادها و خاطرات آنان جاودانه و ماندگار خواهد ماند.
اینجانب ضایعه غم انگیز شهادت خادم الرضا رئیس جمهور خدمتگزار، جهادی و مردمی شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان را به پیشگاه ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و وفادار ایران تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
خانواده بزرگ بانک شهر در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل و همراه و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می دارد.
روح مطهر شهیدان انشاالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام‌الله‌علیها است. روحشان قرین رحمت الهی و یادشان گرامی باد.
 

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره