به گزارش اکونا پرس،

در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران انجام شد، دولت آبادی ضمن اعلام آمادگی بانک برای تعامل بیشتر با این شرکت گفت: بانک تجارت، حمایت از تولید و صادرات گاز و صنایع وابسته این حوزه را جزء مهمترین برنامه های استراتژیک خود قرار داده است و در همین راستا می تواند از طریق تخصیص خطوط اعتباری، خدمات بانکی متناسب با نیاز این شرکت را طراحی و ارائه کند.

 مدیر عامل با اشاره به همکاری‌های بانک با شرکت ملی گاز ایران در زمینه های انتقال منابع مالی برخی از پروژه‌های این شرکت افزود: خوشبختانه بانک تجارت با ارائه خدمات متناسب تا کنون گام های موثری را در حمایت از مشتریان خود برداشته و مطمئنا فعالیت مستمر در این حوزه، یک سرمایه گذاری موثر و مطلوب برای بانک محسوب می شود.
عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده به این شرکت توسط بانک تجارت، گفت: افق صنعت گاز کشور برای آینده، افقی مثبت و روشن است و بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های تجاری کشور تاکنون توانسته است در انجام پروژه های این شرکت نقش بسزائی را ایفا کند.
عراقی در پایان افزود: صنعت گاز کشور با برخورداری از پتانسیل بالای صادرات برای همکاری موثر با بانک تجارت آمادگی دارد و شرکت ملی گاز ایران همچون گذشته خواستار تداوم همکاری و مشارکت این بانک در امر صادرات گاز به کشور های همسایه است.