به گزارش اکونا پرس،

حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر در این مراسم گفت: در هر سازمانی برای ادامه حیات و فعالیت می بایست بدانیم به کجا می خواهیم برویم تا برای مسیر و حرکت خود برنامه ای هدفمند داشته باشیم.

کرمی با اشاره به برنامه های موسسه در حوزه توانمند سازی کارکنان گفت: هدف از برگزاری دوره های توانمند سازی بیداری و خودباوری جوانان متخصص و خلاق است.

وی خطاب به فراگیران اولین دوره آموزشی توانمند سازی کارآفرینان سازمانی گفت: ما در حال برگزاری آئین اختتامیه یک دوره آموزشی هستیم و این پایان راه نیست بلکه مسئولیت و وظیفه اصلی شما از امروز آغاز خواهد شد و اینجاست که جمله خواستن توانستن است معنا پیدا می کند.

معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه شما باید سفیر دانش در تمام سطوح سازمان باشید، اظهار داشت: این دانش می بایست در تمام سطوح سازمان جریان پیدا کند. چرا که با به ثمر نشستن ایده های خلاقانه شما ضمن توجه به خودباوری موجود، آینده سازمان تضمین می گردد.

رییس مرکز مطالعات و نوآوری ضمن تشریح فرآیند اجرایی اولین دوره بورسیه علمی کارکنان موسسه اعتباری کوثر گفت: تصمیم گیری برای برگزاری چنین دوره هایی تصمیمی جسورانه است که توسط مدیران عالی سازمان گرفته شده است.

امجدیان افزود: ما باید بپذیریم برای آنکه سازمان خود را به سمت آینده سوق دهیم می بایست چنین ریسک هایی را پذیرا باشیم.

وی اظهار داشت: نباید به دنبال مدینه فاضله باشیم تا تمامی امکانات سازمان بعد از این آموزش ها در اختیار این تیم قرار گیرد، بلکه از امروز باید به دنبال بهره برداری بود و شما جوانان می بایست با تلاش و پشتکار کارهایی را ارائه دهید که سازمان از اعتماد به شما بر خود ببالد.

خاطر نشان می سازد؛ اولین دوره آموزشی توانمند سازی کارآفرینان سازمانی موسسه اعتباری کوثر با حضور 32 نفر از کارکنان منتخب سراسر کشور با موضوعاتی از قبیل آشنایی با مدل کسب و کارها، آشنایی با مفهوم زنجیره ارزش، محاسبه جریان نقدینگی کسب و کار و غیره در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف برگزار گردید.